Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have ny hjemmeside

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm IT og PC support:

Gadensgaard:

Ja og det er netop fordi jeg leverer i et unikt design, og det er det der tager tiden. Det ville du vide hvis du selv lavede designs til dine løsninger.

Jeg kan sætte en standard Joomla side i et standard template (som kunden selv finder - jeg tilpasser logoet i paint eller hvad du nu bruger) op på 2-3 timer svarende til 1200-1600 - dermed billigere end dig hvis jeg ønskede at levere en sådan løsning.

Men igen, jeg overbeviser dig nok ikke. Dine indlæg og ALLE dem imod siger vist alt hvad der skal siges.

Sjovt at kunderne så vælter ind, og syntes det er sjovt at læse mine indlæg  :o)

 Grunden til kunderne vælter ind hos dig er at dine priser er nogle man kan hive op af lommen. Som jeg har skrevet i mit forgående indlæg, er der nogle kunder som ikke har megen viden inden for denne branche, og derfor vælger "hurtige template løsniger til ingen penge".

 Tænk hvis Wupti.com brugte et template?...jae, det er ikke sikkert det ville have nogen betydning for nogle, for Wupti skal nok gøre opmærksom på sig selv ved at bruge en kæmpe pose mønter på at reklamere i tv, og dermed opnå kendskab til virksomheden og ikke mindst dens produkter. Men nu har Wupti.com et unikt design og på en eller anden måde så husker jeg altid wupti, fordi de bruger en kalender til at vise deres tilbud i...de bruger den faktisk ved stortset alle deres bannere....

 

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt nok er www.wupti.com en kæmpe underskudsforretning. De har satset alt for stort og den eneste grund til at de var i stand til at gøre det, var fordi de havde/har nogle meget stærke pengebagmænd.

Vi, USERFRIENDLY.DK, har postuleret et tilbud og havde ikke tænkt os at blande os i diskussionen, men vi morer os lidt (for meget) over hvilken drejning det har taget herinde. Skal vi ikke holde os til emnet og så kan I tage jeres diskussion et andet sted (Sagt med et smil på læben) :-)

Mvh.

www.userfriendly.dk

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det har du helt ret i Wupti.com har ikke vist sig at være nogen succes, det jeg mener med det er at jeg husker Wupti.com fordi de bruger denne kalender som jeg skrev tidligere. Held og lykke med at finde den rigtige løsning.

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har en forretning som wupti, der laver eklamer i TV osv. har de nok ikke problemer med at finde folk eller mangler penge til at lave en snolede webshop... den bliver nok programeret fra bundet Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, og hvis man kun har et par tusind til, at investere i en ny hjemmeside skal man vælge Granholm eller en med samme priser. Mens hvis man har et større budget, bør man nok vælge en anden, der leverer højere kvalitet, men tilgengæld også tager mere for det. 

(PS: Så vidt jeg husker er Wupti baseret på Commerce Server, og altså ikke lavet fra bunden).

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Lundsby:
Jep, og hvis man kun har et par tusind til, at investere i en ny hjemmeside skal man vælge Granholm eller en med samme priser. Mens hvis man har et større budget, bør man nok vælge en anden, der leverer højere kvalitet, men tilgengæld også tager mere for det.
Det har du fuldstændig ret i. Jeg mener bare problemet er at Granholm misinformerer den eventuelle kunde. Ingen tvivl om at det Granholm tilbyder er meget godt. Jeg synes dog at han skal få kunden til at skelne mellem hans tilbud og de dyrere tilbud. Det ville være ordentligt og respekteret markedsføring(selvfølgelig bare min holdning)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er heller ikke den store fan af hr. Granholm. Men strengt taget er det jo ikke hans problem, at differencere sit tilbud fra andre med højere pris, snarere tværtimod. Derimod er det de dyrere leverandøres problem, at fremvises hvordan de skaber mere værdi, end Granholm, og at fremhæve eventuelle steder hvor han måske overdriver egne evner og succes.

Det er efter min mening, alt for sjældent at folk, henviser til succesfulde specifikke referencer i tråde som denne. Samtidigt synes jeg også det er relevant, at vide om leverandøren er fuldtids professionel webdesigner, eller om færdighederne kun rækker til et hobby-firma, f.eks. ved siden af et pædagog job.

Så se Granholm, som en udfordrering der tvinger os til, at være mere skarpe omkring vores services.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Home Supply

Du kunne få god gavn af en Shopify løsning. Deres system som grundlag til produktopsætning, ordrehåndtering etc. koblet med dit eget unikke design, som du kan få lavet af et designfirma for 1000-1500 USD.

Se www.deside.dk for min udgave af det, som jeg snakker om og derefter www.shopify.info for priser etc. 

Venlig hilsen
Ole

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm IT og PC support:

Sjovt at kunderne så vælter ind, og syntes det er sjovt at læse mine indlæg  :o)

Det er jo faktisk ikke den store videnskab, hvorfor de gør det! Mathias er inde på det med pengene, der er simpelthen forsat et marked for webshops i den billige ende, og det hul udfylder du så. Det andet er at vi mennesker er nogle sjove nogen, vi kan bedst lide dem, som er underdogs, som ser ud til at blive trynet af de "store" , den rolle udfylder du også godt, jeg har faktisk dig mistænkt for at spille lidt på det også, fordi du har opdaget at det giver kunder i kassen.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)