Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg og udlejning af malerier fra Kina

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt. Men jeg forestiller mig i fremtiden f.eks. at arrangere én fast dag om ugen, hvor folk kan komme på en bestemt adresse (i starten i mit hjem) og se/hente de malerier de vil leje eller købe. Inden de går herfra skal de så godkende en lejekontrakt, som de kan acceptere på en computer. På den måde tror jeg ikke administrationen vil blive så voldsom.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også at ideen er fin. Hvad angår udlejning af billederne så findes der faktisk en, der (vist kun) udlejer bílleder. Der er også gallerier rundt omkring, der gør det samme. Jeg ville nok lige foretage nogle forespørgsler (som interesseret kunde (!)) for at høre, hvad deres priser er. Jeg har tidligere hørt priserne fra nogen, der har lejet billeder og de var glade for ordningen, men jeg kan ikke huske prisniveauet.

Hilsen Jakob

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Du har ret i, at der allerede er nogle få firmaer, der lejer ud til såvel virksomheder som private. Deres priser ligger typisk omkring 100-200 kr. pr. maleri pr. måned. Sammenlignet med dem, så går vi jo prismæssigt noget under.

Men jeg tror heller ikke nogen af disse firmaer har så pokkers stor succes med udlejningsdelen. Måske fordi prisen er for høj? Måske fordi behovet ikke findes hos danskerne? I så fald er det fint, at selve udlejningsdelen jo kun er en del af konceptet :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Så fik jeg hængt et par malerier op, som bredt repræsenterer nogle af serierne. Lad mig høre hvad I synes om dem?

 Billede 1

Billede 2

Billede 3

Billede 4

Billede 5

Billede 6

Billede 7

 Billede 8

Billede

Billede

Billede

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud :)

Vedr. hvem der ellers udlejer, kan man jo også argumentere for at enkelte kunstnere også "lejer ud". De hænger jo typisk x-antal billeder op i en virksomhed i en måned eller to mod at virksomheden minimum aftager et billede bagefter. Det foregår jo typsisk via virksomhedens kunstforening som så 1-2 gange om året udlodder de billeder foreningen har købt.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Til midt- og vestjyderne:

Der kommer et indslag i TV/Midt-Vest omkring Last Touch i morgen og om vores nødhjælpstøtte til ofrene for jordskælvskatastrofen i Kina.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)