Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til pris for brugere på community

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg er ved at opstarte et community, hvor brugerne kan oprette en gratis profil eller en guldprofil. Ved guldprofilen får de adgang til en masse spændene ting, og det vil derfor være interessant at betale for dette. Jeg er dog meget i tvivl om hvad en sådan profil skal koste. Jeg kan se at de fleste andre steder tager de omkring 400,- pr.år. Jeg overvejer selv 200,- for et år så alle kan være med. Men hvad tror I at folk er villige til at betale?

 

 

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er meget svært at sætte en pris på det. Der er en del ting der spiller ind, men kunne du ikke lave et spørgsskema på din side?

Hvis de ekstra funktioner virkelig var noget jeg efterspurgte og ikke kunne finde andre steder, så ville jeg godt betale en 400-500kr pr år for det, men er det bare ekstra funktioner som på alle andre sider, så er prisen nok nede på 100-150kr pr år. Evt lav det sådan, at man kan betale pr mdr, kvt, halvår og år og så gøre det billigere jo længere tid man vælger.

Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også gøre det muligt for brugerne at oprette 1, 3 og 6 måneder, men jeg er stadig meget i tvivl om hvilken pris jeg skal tage for de 12 måneder. Med hensyn til et spørgeskema er det ikke en mulighed, da alt det med priser skal være på plads når vi åbner siden. Ellers en god ide:)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mulighed for du kan smide et link ?

Det kommer jo i høj grad an på hvilken service du sælger.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)