Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg stole på EMEA??

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

zubardubar:

Jeg har lige haft et møde med en konsulent fra EMEA, som forklarede mig om den nye selskabsform der hedder SMBA, et alternativ til ApS.

Den har tidligere været forbeholdt foreninger og den slags, men blev i 2006 åbnet for andre. Der skulle være en masse fordele i det, men jeg har aldrig hørt om det før. 

Er der nogen der har erfaring med EMEA? Er de til at stole på, eller skal man skynde sig væk?

 

 

Vi havde en overgang kontor ved siden af dem ude hos copenhagenofficehotels, hvor jeg havde 'fornøjelsen' af at tale lidt med dem, fra tid til anden.
De slår mig meget som 'pistol' sælgere... de er dog alle lidt ældre end hvad standarden er for branchen... men det skaber jo bare mere tryghed hos kunden..... jeg stemmer i med de andre, kom væk fra dem så hurtigt du kan.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det foredrag er meget populært og der henvises tit til det; Af én person. Nemlig ham som holdt det: Ejler Ottosen. Men hvis du kigger lidt  rundt her så vil du kunne se at der er rigtig mange spørgsmål som Ejler Ottosen ikke kan svare på. og problemstillinger som han bare negligerer. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)