Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er kun jeg tilfreds med PostDanmark?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville lige vejre stemningen ang. PostDanmark. Jeg synes der er SÅ mange mennesker, både private og erhvervsfolk der er utilfredse med PostDanmark. Enten er folks forsendelser meget lang tid om at nå frem eller også bliver de ganske enkelt væk.

Nu har jeg solgt biludstyr og reklame siden 2003 og sendt hundreder, ja endog tusinder af pakker og breve og jeg har kun 5 gange på de 5 år oplevet problemer med pakker/breve der f.eks. ikke har kunnet afleveres og der er aldrig forsvundet en eneste pakke i al den tid, så jeg er faktisk meget tilfreds. Men er jeg virkelig så enestående et tilfælde Big Smile

Jeg tror en del af skylden kan lægges på vores indpakning/udseende, som muligvis spiller en rolle ;-) men alligevel undrer det mig at vores 'statistik' ligger så langt fra alle andres :-)

Hvad er jeres erfaring? Findes der andre tilfredse PostDanmark kunder derude?

NB: Når jeg siger jeg er tilfreds, så er det med servicen, ikke med prisen. At det f.eks. koster 308DKK for at sende et sænkningsæt til Tyskland, som jeg har givet under 80DKK for at få sendt herop fra min leverandør i netop Tyskland, så er der altså noget jeg ikke forstår Big Smile

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ingen problemer med pakker der bliver væk, jeg har mistet et enkelt maxibrev det sidste år. Efter at jeg er begyndt at kræve forudbetaling (for 5-6 år siden) er problemet med "forsvundne" pakker stort set ikke eksisterende. Confused

Jeg syntes også PostDanmark er for dyre, specielt den seneste prisstigning, men der ligesom ikke andre muligheder med det antal forsendelser jeg har. f.eks koster det ca 50 kr at sende pakke op til 1 kg fra England til Danmark, den anden vej koster det 78 kr.

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ditto her. Ingen pakker væk til dato.
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også tilfreds med Post Danmark.

Har ikke mistet nogen pakke, dog er der enkelte der ikke kom frem "dag-til-dag", men det er helt okay. 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også tilfreds med PostDanmark men er dog begyndt at bruge GLS til B2B da de er billige og samtidig tilbyder at komme ud med det en anden dag, hvis man ikke er hjemme ved modtagelsen. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også yderst tilfreds på netop det punkt - Ingen forsvundne pakker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)