Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde en sælger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et nystartet projekt, der skal levere færdige løsninger til firmaers fester. Vi kan tilbyde en ret god provision, men har ikke den store økonomi til en at ansætte en fast sælgerHvor finder man en sådan sælger, når personen ikke behøver at være faglært?

Man kan se produktet på www.kongesiden.dk - og under kongescenen...
 
Rodahle
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at prøve nogle firmaer, som kunne have din løsning, med i tasken?

Jeg kender ikke eventområdet specielt godt, men kunne du ikke prøve at kontakte nogle af de store firmaer, som arrangerer den slags og fungerer lidt som underleverandør, indtil økonomien giver plads til din egen sælger.
 
/Brian
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rodahle

Mødebookere kan du stort set svømme i, men at finde en sælger, der tager hele delen kan være en opgave.

Jeg har en lang række freelancere tilknyttet, da vi arbejder meget projektorienteret, og har brug for mange forskellige kompetencer: sælgere, mødebookere, phonere, spørgeskemaudviklere, spørgeskemaopsættere, prøvekøbere, osv osv osv. Derfor kan vi på ingen måde fastansætte dem alle. Dette sikrer vores kunder en god pris.

Du kan finde masser af freelancere på www.freelancer.dk eller på en aminos egen side www.findenfreelancer.dk

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)