Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg gaveæsker i genbrugspapir e.lign.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

     håber jeg lægger tråden det rette sted...!

 Jeg søger med lys og lygte efter nogle gaveæsker, helst i brun åben bølge eller lignende. Jeg sælger økologiske produkter, så det nytter jo ikke med sølvfarvede æsker med store pink hjerter...det ville nok være let signal-forvirring Smile

 Jeg har haft fat i SBemballage, men skal jeg have dem som gaveæsker skal jeg købe mindst 500 stk, og det har jeg ikke brug for - endnu. Er der noget der har et bud på et sted at henvende sig?

 På forhånd tak,

Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Jeg ved vi benytter http://www.embacollage.dk, men hvor mange styk du skal bestille der ved jeg ikke.

Tjek evt. deres restsalg.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

 Jeg bruger www.mballage.dk som jeg er meget tilfreds med. De yder en super service og er meget fleksible med deres kollistørrelser. Jeg har ikke tjekket om de har noget i genbrugspapir.....

mvh

www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik 

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak til jer begge

Yes

- jeg har nu meldt mig som kunde hos embacollage, og vil prøve at bestille nogle kasser for at se om det er noget jeg kan bruge...jeg checker også lige mballage!

 SmileMette

 

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også anbefale Embacollage. Også grundet at man ikke skal købe en bunke derfra, men kan nøjes mindre ordrer.

Levering sker med DPD, som ikke alle herinde har lige gode erfaringer med, mig selv inklusiv.

Katrine Smile

 

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefae nembox.dk - de leverer vireklig low-tech, old-school bølgepap æsker. Men måske de bliver for meget forsendleseskasser og ikke gave æsker - men jeg kender jo ikke dit behov.

kh

Kamilla

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg vil foreslå dig at kontakte Jakodan Emballage - de er også Aminoer. Deres service er second to none, og de kan skaffe alt. Simpelthen!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)