Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere / samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har med interesse læst diverse indlæg i dette medie, og syntes det virker utroligt spændende,
vi har et utroligt  produkt, men som alt nyt, er det vanskeligt at overvinde
folks skeptiske holdning.
Her, må det være det rigtige forum at søge fohandlere, da vi alle mere eller mindre
er drevet af den samme ildsjæl, nemlig den at vi vil have tingene til at ske, og vi kæmper
alle for vore ideer.
Læs www.pd5.dk og hør af dig
Birger
Direkte telf. 2169 4860

N.B. Gode ideer til mere trafik søges!

 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
En god forudsætning for at det bliver en succes er i hvert fald at siden virker :) her er der ingen info andet end banneret i toppen, hverken på forsiden eller under kontakt, og trykker jeg på "GÅ TIL KASSEN" får jeg en fejl på siden. Linket til betingelserne giver også en fejl.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Virker heller ikke her - men lyder da lækkert at spare 93 kroner hver gang man tanker op - bare spændende at finde ud af hvad det er man skal tanke op?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune

 
Det har du selvfølgelig ret i., der må lige p.t. foreligge en fejl på serveren,
da jeg heller ikke selv kan komme ind.
 
Bliver selfølgelig omgående rettet.
 
mvh
Birger
PD-5 / www.pd5.dk
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Siten er oppe igen.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm ikke her tilsyneladende, får en ny fejl nu.
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg har bemærket, at en del har været inde på vor hjemmeside, har vi taget en "tråd" op,
nemlig at give jer en mulighed for at få rabat på vort produkt.
Det gælder kun folk herindefra. Vi tilbyder jer at levere produktet "fragtfrit" for at I skal
prøve produktet, en besparelse på Kr 30.00.
D.v.s. at bestilling kun kan foregå pr. email og ikke gennem vor shop.
 
Mh
Birger
Telf. 21694860

 

Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Først og fremmest tak for et herligt forum - godt at møde ligesindende!

 

Jeg har set lidt på PD5 og det minder mig om et andet projekt jeg var med i under de aller-tidligste faser. I kender måske ReElight cykellygterne, der giver "kørelys" på cykler. Det er først nu begyndt at slå igennem efter flere års kamp på markedet, der er konservativt og præget af store indtrængningsbarrierer. Et gennembrud med avisomtale kom først efter et forskningsprojekt med Odense kommune der påviste fald i antal ulykker for cyklister med kørelys. (nok om det)

 

Jeg tænker, at vejen frem for jer er alliancer - politisk, forskning, større virksomheder, relaterede produkter. I ved det nok selv, men en hjemmeside til direkte salg matcher bestemt ikke produktets potentiale. Har I undersøgt mulighed for alliance med danske Vognmænd (eller PostDanmark, 3 x 34), der derved kan opfylde krav om reduktion af miljøudledning (med EU-støtte?). De har formentlig egne tankstationer, hvori PD5 kan doseres automatisk.

 

Og please; gør noget ved hjemmesiden; hellere "lidt men godt" - det virker desværre ikke så professionelt som jeres produkt.

 

Fantastisk produkt - ville ønske det var mit

 

med venlig hilsen

Karsten Mottlau

Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hader at være den gamle sure mand, men er det ikke bare Shells V-power i ny forklædning i forsøger at sælge?

Produktet renser motoren, så specielt tilsodede motorer kører bedre, men samme effekt kan opnåes på mange andre måder og ganske sikkert billigere. F.eks. kan ældre biler med karburator renses med en flaske danskvand gennem luft-indtaget...

Men jeres opgave er at overbevise gamle sure mænd som undertegnede. Jeg er (undskyld udtrykket) pisse-ligeglad med gårdejer Hansens oplevelser. Der er også masser af mennesker der tror på nisser - det er ikke ensbetydende med at de findes.


Får du derimod FDM til at lave en kontrolleret test på rullefelt med jeres produkt, samme bil, samme distance og pd5 i motoren ved første test (for at eliminerer rense-effekten), så kan du overbevise selv undertegnede (hvis I altså overlever FDMs kritiske øjne).


Så mit råd er at I får lavet en FDM-test i en fart. Det vil give jer muligheden for at overbevise kynikerne + det vil give jer en enestående reklame.


Mvh. Henrik









Side 1 ud af 1 (9 indlæg)