Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til pædagogstuderende søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi alle sammen ,

Jeg mangler et logo samt tekst, til en side som jeg er ved at lave i joomla, Jeg har intet forstand på det grafiske overhovedet.
Siden ligger her
www.ucnforum.dk det er en gratisk ydelese til alle studerende på ucn (University College Nordjylland ) siden er et sted hvor studerende mødes for at hjælpe hinanden med de relevante opgave osv. venter lige pt på at Cb 1.2 bliver frigivet, da jeg skal bruge denne til at få forummet op at køre med de features som mit forum skal bruge. Da siden ikke kommer til at indbringe nogen form for penge, (alt for indviklet lige pt da jeg er på su).
Derfor vil jeg kun kunne tilbyde en plads til jeres banner samt en lille tekst under sponsor linket på siden.
Det jeg er ude efter er et lille smart logo hvad, er jeg ikke klar over så er åben for forslag. Det kan også være et eller andet smart med navnet ucnforum.dk, måske bedre end et logo. men er ikke ekspert på det område.
Under logoèt skal der være en tekst som lyder "Stedet for de studerende på University College Nordjylland"
. Og det må gerne passe til de 3 farver vist her:
http://demotemplates.joomlashack.com/jamba/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=13 Det er den sort / grønne / og røde style der vil blive brugt.

Håber det giver lidt mening for jer


Mvh Lennart Nielsen

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart

 

Det vil vi gerne hjælpe dig med. Det lyder som et godt initiativ...

Du kan skrive til mig på Peter@Imaginess.dk og så kan vi jo snakke om, hvordan vi får den kringlet... 

 

De bedste hilsener

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)