Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 28 ud af 41 (404 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Det lyder som noget jeg vil få tid til. Jeg ville gerne have hilst på dig til iværk08 men du var ikke lige hos Nikolai , da jeg var der.

Vi ses

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

movement:

Det lyder som noget jeg vil få tid til. Jeg ville gerne have hilst på dig til iværk08 men du var ikke lige hos Nikolai , da jeg var der.

Vi ses

Hej Movement

Jeg glæder mig til at hilse på en diplomatisk begavelse. Du behøver absolut ikke være anonym her på Amino, tvært imod kunne du tiltrække kunder.

Vi ses

Flemming

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe , tak for de rosende ord :)

Mine samarbejdspartnere er voldsomt medieeksponerede og er lidt nervøse for om jeg nu kan opføre mig ordentligtpå nettet . Så af respekt for dem holder jeg lav profil. Udover det er de mine drømmesamarbejdspartnere på alle områder. Det næsten som at have vundet i lotto. Så jeg har ikke brug for at kapre kunder herinde pt. Men gør det for at blive bedre og samle viden, og generelt for at hygge mig. Vel nærmest som du selv gør

Men jeg er da altid på udkig efter andre interessante samarbejdspartnere og idèmagere. Men så tager jeg selv kontakt :)

Min bror tager dog snart til Spanien, han har en spansk kone og vil foresætte sit firma dernede. Så endnu en dansk iværksætter er på vej til sydens sol :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder den bog som Martin har lavet og koster 1500???

Iværksætter til jeg dør?

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, den koster kun 299 kr (så vidt jeg husker)

Martins berømte bog du efterlyser hedder E-pusher - se mere på www.e-pusher.dk

Start ved at downloade hans gratis version E-pusher light -  http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/ -  så kan du danne dig et overblik og tage stilling til om du gerne vil have alle de andre guldkorn med i den fulde version.

Jeg kan anbefale bogen varmt, men det kræver man tager hans råd til sig, bruger dem man kan og gør arbejdet med at fin-justere fremover til det virker optimalt for din virksomhed.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Immanueldk:

Hvad hedder den bog som Martin har lavet og koster 1500???

Iværksætter til jeg dør?

Sikke da en quiz. Mon vi kunne spilde tiden med noget mere sagligt på denne debat?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Immanueldk, du virker meget negativt stemt og med en god portion "frygt for forandring"... nogensinde overvejet at det i sig selv begrænser dig enormt?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Immanueldk, du virker meget negativt stemt og med en god portion "frygt for forandring"... nogensinde overvejet at det i sig selv begrænser dig enormt?

 

hvad er jeg negativ over nu? tror mig og forfatteren, har renset den beskidte luft ud.

Lige nu, har jeg bare stillet et simpelt spørgsmål, det var ikke for at være negativ.

 

Hvad er så forskellen på de 2 bøger?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martins bog handler om hans liv - Meget interessant faktisk.

Den anden bog som der er omtalt her er mere en slags opslagsbog med en masse nøgleord som faktisk giver mening når man går dem igennem.

Side 28 ud af 41 (404 indlæg)