Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikslokaler i Roskilde!?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære aminoer,

Jeg har igennem et stykke tid søgt på diverse sider på internettet for at finde anvendelige butikslokaler i Roskilde centrum, til vores kommende butik. I forbindelse hermed er jeg dog løbet ind i to store problemer og jeg håber at I måske kan være behjælpelige med en løsning/noget info om disse;

1) Det forekommer mig, at de attraktive erhvervslokaler på hovedgaden aldrig når at komme i udbud på fx. nettet eller i avisen. Findes der ligefrem et kartotek hvor man kan skrive sig op til en butik, evt. igennem handelsstandsforeningen? (Eller skal man ud til samtlige erhvervsmæglere?)

2) Vores begrænsede økonomiske midler gør, at vi ikke vil have penge til at betale en afståelsessum. I hvilken grad er det jeres opfattelse at erhvervslokaler på de attraktive beliggenheder generelt har indføjet tilladelse om afståelse i kontrakterne? Jeg tænker på om det er helt usansynligt at få et butikslokale uden at skulle betale en afståelsessum?

På forhånd tak.

Venlig hilsen,
Kasper

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kasper,

Har du fundet butikslokalet eller søger du fortsat?

Hvad er dine krav i forhold til beliggende, stand, pris og størrelse?

Hvad beskæftiger din virksomhed sig med?

....... Og ønsker du helt egne lokaler eller fællesskab med evt. administration- og regnskabsservice m.v.?

Jeg har evt. flere muligheder, at kunne tilbyde.....

Skriv til mig     -dog inden 15. januar 2008.

Mvh.

Charlotte

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Butikslokaler i Roskilde og især på hovdegaden sælges som regelt med en afståelse som er på den anden side af 100.000 og op efter, for tomme lokaler, dog er der uden for hovdegaden nær stationen jævnligt butikker med midre afståelse med du skal være lidt heldig.

Husk også på at når vi snakker butikker på de attraktive beliggenheder især hovdegader / gågader er huslejen meget høj og som derved også bevirker et højt depositum sjældent under 6 mdr´s leje.

Min erfaring er at det er sjældent set, at lejekontrakter er uden afståelsesret, det vil heller ikke være særligt attraktivt for dig at indgå lejekontrakt uden at kunne afstå din butik hvis du nu en dag ville sælge og havde nået at opbygge en rigtig god forretning. 

Held og lykke. 

Fra København K
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Har du prøvet at oprette dig på Erhvervslokaler.dk, hvor flere hundrede udlejere søger lejere til deres ledige lejemål. Du kan med sikkerhed finde noget relevant der og måske forhandle dig frem til en god pris.

Held og lykke med det!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)