Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle gode råd til min webshop??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

 

Jeg er ganske ny herinde, men nyder at læse de konstruktive tråde der skrives herinde, og har også en enkelt gang modtaget gode råd fra nogle herinde.

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I synes om min webshop, som kan ses på www.niljadesign.dk. Jeg har selv sat siden op vha. bricksite.com, hvilket jo giver en del begrænsninger i layoutet. Desværre rækker mine it-kundskaber ikke til selv at sætte hjemmesiden op fra bunden, og økonomisk har jeg ikke pt råd til at få lavet hjemmesiden af en proffessionel. Men selvom det pt kun er en bricksite løsning, kunne jeg alligevel godt tænke mig at høre jeres input til min webshop.

 

På forhånd tak

Venligst

Aniteb

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aniteb.

Hurtig kommentar. Du mangler klart produkter på forsiden med lokkende tilbud. Jeg savner endvidere et logo, der går igen på undersiderne.

Fra Holsted
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En utrolig flot og godt lavet webshop.

Men jeg fandt lige to fejl ved tilmeldning og frameldning af nyhedsbrev. Man kan ikke anvende tasterne til dem.

På forside kunne jeg ikke se dine armbånd.....jeg blev bedt om først at blevet log ind....ligesom når jeg skal log ind på min egen webshop ved bricksite.comIndifferent

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot shop du har lavet. Tillykke med den!

Som nævnt af andre, når man klikker på forsiden for at se armbånd, kommer man til et login billede.

Det vil måske være en god ide at skifte den lysegrønne tekst ud med en farve, der er nemmere at læse.

 

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 6. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de råd jeg har fået indtil videre - håber der er flere der vil give deres mening til kende!

Især det med produkterne på forsiden har jeg taget til mig! Det er helt sikkert noget jeg skal fokusere på, så folk ved hvad det drejer sig om når de kigger forbi.

Jeg har desuden indsat mit logo på alle de undersider hvor jeg havde mulighed for det, samt ændret den lysgrønne link farve til både større skrifttype samt en, efter min mening, lettere læselig farveWink

Det "døde" link på forsiden er naturligvis også rettet, jeg ved ikke lige hvad der var gået galt...

 

Men i hvert fald rigtig mange tak indtil videreBig Smile

 

Venligst

Aniteb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes din side er rigtig flot, det viser en seriøs og spændende butik.

Det øverste venstre hjørne på siderne er lidt tomt, der kunne evt. laves noget grafik eller tekst. Derudover syntes jeg der skal være at billede af dig der på, det giver altid kunden mere tillid.

Held og lykke med det hele.

 

Hilsner

Gitte Lacarriere

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aniteb

Jeg synes din hjemmeside fungerer perfekt. Den er enkel og overskuelig og stilren i designet.

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber du vil hjælpe mig med.

Jeg står nemlig selv og skal til at åbne en hjemmeside, og undrer mig over hvad der skal til for at blive godkendt af PBS. Hvad skulle der til for at du kunne blive godkendt? :)

 

Venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er du sluppet rigtigt godt fra, tillykke herfra, den er fin og overskuelig, rigtig sød stil, og jeg har allerede fundet et par smykker, jeg godt kunne tænke mig!  Jeg er knapt så vild med den grønne tekst på forsiden, men det nok bare mig personligt, som har det svært med grønne farver , for den passer jo egentligt fint til resten af siden. Så held og lykke med den herfra,

Hilsen Pernille 

 

Fra København
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes også det er en rigtig fin side - det er du sluppet godt fra ;) ... Jeg kan godt lige grøn, men hælder lidt til den tanke at de forskellige tekster på en side ikke skal have for mange farver,m eller være godt afstemt, og der passer den grønne måske ikke helt ind?

Meget fine armbånd og smykker må jeg sige! :)

 

/Claire

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AnitaB

Super flot side du har fået stykket sammen, men hvis jeg må komme med en opfordring, så vil jeg få lavet mit logo i øverste venstre hjørne til et link til din forside, så kan folk altid finde tilbage hvis de bliver forvirret!

....Og så er jeg ret vild med grøn, tjek bare min side....www.fest4all.dkBig Smile

Held og lykke med salget...

Brian
Fest4all

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)