Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så startede min første blog :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 ja, endelig fik kæresten og jeg tid til at starte den madblog som vi har snakket om at lave i nogle dage nu :)

grafikken på den vil blive ændret så snart vi kan se at der begynder at være besøgende på den og håber at nogle af jer vil synes vores små artikler er spændende :) - inden for kort tid vil vores sensoriske panel også være oppe at køre - hvor vi vil have 10 fødevarevidenskabelige studerende i, som elsker mad, udover deres uddannelse er der flere af dem der skriver på kogebøger og er med i professionelle sensoriske paneler, vi vil få dem til at teste alt fra chokolade til ost :) - kig forbi inden for en uge og to og den første skulle være der :) 

 

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus,

Tillykke med bloggen!
Det lyder som et super fedt koncept for en blog...

Men hvorfor først ændre designet når der begynder at komme besøgende?
Fang de besøgende du har nu med et lækkert design...

Tror nu ikke jeg husker at kikke forbi om en uge eller to, så måske du skulle have ventet med at skrive indlægget til hele siden var klar?

God vind Smile

/Shock

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det er lige nu vil vi ikke bruge for mange penge på den før vi kan se at den bliver brugt af nogle folk

Og siden er som sådan klar, vi regner med at vi her i starten minimum får lagt nye artikler ind hver anden dag og vi håber på at vi kan nå det hver dag.
så hvis du interesserer dig for de emner vi arbejder med er det helt sikkert værd at kigge forbi en gang eller to om ugen ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)