Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgiv mig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

nu ser jeg alt muligt om ACN og mlm,hvilke jeg ik er erfaren ved de firmaer der,,men jeg har snakket med en uafhængig repræsentan fra ACN og hun gav mig et lys mod fremtiden,jeg vid godt hun tjener på mig,men skulle lig overbeje det,,men jeg har meget lyst til at start et lille firma vedsiden af som acn eller noget i den slags som jeg kan brug min tid på i fritiden og da jeg er under uddanelse,,,hvad vil i giv mig som råd/svar..hvad skal jeg start på og evt,et andet selskab som jeg ik kender til...

MVH
Danielo
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis du ikke har så megen salgserfaring endnu, er det sikkert en rigtig god idé at starte med at lære af de gamle. Fx kunne du tage et telemarketingjob i et af de større firmaer, hvor du er provisonslønnet og hvor virksomheden sørger for træning i salg og coaching af dig, mens du sælger.

På den måde, kan du prøve det af - skaffe dig kontakter og undgå at lægge penge på bordet inden du har et klart billede af hvor du gerne vil hen.
 
Hvis du har en masse erfaring og allerede er The King of the Living Rooms, er det bare et spørgsmål om at se tilbudet grundigt an, og evt læse på de tråde om ACN, som ligger på amino allerede inden du beslutter dig for om det er den rigtige løsning.
 
Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
okay det var et godt råd tak....
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)