Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

X-Mini max

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg har kikket lageret igennem hos mine leverandører. De har ikke den lille X-mini, desværre.

Det skulle ikke tilfældigvis være en Ipod du render rundt med? For hvis det er, kan jeg anbefale dig en Teufel Bone. Den kærver godt nok, at du har et strømudtag, men... Det lyder tilgengæld også MEGET bedre end de små man bare sætter til. http://www.teufel.de/de/iTeufel/iTeufel-Bone.cfm

Teufel fabrikere højtalere i alle størrelser. De har vundet adskillelige priser for deres lydkvalitet og innovation inden for afvikling af lyd. Deres hjemmeside er stadig kun på tysk, men man kan købe produktet på deres hjemmeside. 

Hvis det er en ZEN du har, har jeg også adgang til et par Creative højtalere. Der kunne vi sikkert godt finde ud af noget. Fx http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=29&product=14055

Men de er nu ret smarte de små X-mini'er.

Held og lykke i din søgen.

Med venlig hilsen
Thomas

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for forsøget.

 Jo det er en Ipod (som jeg nu også skal ud og købe seperat strømforsyning til da den jo kun kan lades op via computeret (sikke noget l***)

Tak for tippet med teufel, men højtalerne skal kun bruges denne ene ferie, så jeg vil ikke ofre så meget på dem.

 Hilsen Morten 

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, sådan en skal jeg også ud og købe.

Hilsen Morten 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)