Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slogan til virksomhed

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars, du får sgu lige et rim fra sloganmaskinen.dk med på vejen, så du kan lune dig på de kolde sommeraftner.

"Tab og vind? Det hører ikke sammen, når Lars sætter ind!"

Jeg tænkte på noget med Fest og blæst, men jeg var ikke helt skarp nok. Du må nøjes med noget "Vind, sol og celler gi'r medvind til dig. Det' smileys der gælder, når folk ta'r på vej".
 
Eller prøv den, som Rhodos Pizza fik fra Sloganmaskinen: "Rumler din mave, så du ikke kan tænke? Så prøv Rhodos bedste med ost, løg og skinke". (De fik også bare SpiZ PiZZa, fordi det så fedt ud rent grafisk".
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg prøvede for sjovt sloganmaskine.dk og fik da også et svar tilbage med noget der faktisk kunne bruges Smile

Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, se bare! Du skulle vel aldrig eje et firma, der giver service til biler eller lejer webshops ud?

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for de fine slogans Smile

Lars 

 

Fra Køge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du kan lige nå at få denne her med.

 Hvis din fest skal ha' jorden til at vælte; Er det bedst i Aalborg telte

 

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hehe benna jow jeg lejer webshops ud ;)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Benna1979:

Nej, Nina fra Jakodan. Nu skal du høre, hvad der er grimt. Det er pissegrimt at skrive presse meddelelse eller video klip i to ord på sit website. Når man har den standard, skal man bare afholde sig fra ordkløveri. Kom igen, når I har fået stavningen på plads. I andre kan frit og gratis gøre brug af Sloganmaskinen.dk.

..hold da fast du bliver vist nemt sur!
Men nej, som andre har skrevet, var det ikke lige dig jeg hentydede til, havde aldrig været inde på din side, så den kan jeg ikke udtale mig om.
Har kigget på den nu og den er meget kort, men helt fin Yes.. og gratis ydelser kan man aldrig klage over.

Hvorfor jeg skrev det? bedst, fest, gæst er bare meget brugt (læs alt for meget) og jeg synes, det er lidt intetsigende og lidt for nemt.. derfor.
Men jeg kunne ikke selv finde på noget bedre... øl, telt og hornmusik?  Ålborg telte - rammen om din fest?

Det var sørme pænt af dig at tjekke vores hjemmeside for stavefejl!  - tak fordi du gjorde mig opmærksom på det, det må vi hellere få rettet.

PS. jeg synes måske det er lidt grimt at skrive "har du prøvet at tjekke sloganmaskinen.dk?" ..især når du nok ligesom godt ved, at det har han ikke, for så ville du ligesom selv have fået mailen.. eller? Og hvis du ved herfra, at han søger slogan, kan du jo bare skrive ideerne herinde, i stedet for at vente på han udfylder et skema. Wink (smiley med glimt i øjet hvis du skulle være i tvivl)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)