Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt reklame for min web side

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det kommer til penge er det som regel det der er for lidt af.

Hvis man skulle følge fornuften så måtte man ikke starte selvstændigt med mindre end en million.
½ i løn over 3-4 år samt ½ til virksomheden.....
Når man så er kommet så langt så kan det være man skal sikre sig og her kunne man slå et smut forbi undertegnedes hjemmeside
Tak og undskyld afbrydelsen
Mvh
Hans
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hvis du retter alle fejlene på siden, vil jeg gerne kigge på den. Meget af teksten, kan jeg desværre ikke læse med min browser. De steder hvor jeg kan læse teksten, er kontrasten mellem tekst og baggrund desværre så lav, at jeg skal knibe øjnene sammen.

Iøvrigt, trykker jeg aldrig på et link, når jeg ikke kan læse en tilhørende tekst, eller kan se et meningsfyldt billede.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg var et smut forbi. Medmindre I bevidst vil påføre de "gode besøgende" hovedpine og ondt i øjnene, så vil jeg råde jer til at ændre farverne på siden.
 
"Gode besøgende" = de, der tager sig tid til at læse lidt af teksten.
 
Det lyder ellers interessant med de vilde garantier om høj forretning af indskud, men samtidig temmelig utroværdigt. Det skal for en god ordens skyld nævnes, at mine øjne opgav efter at have læst den første side, så jeg har muligvis misset væsentlig information.
 
Sig endelig til, hvis du ændrer farverne, så vender jeg gerne tilbage og læser videre. :)
 
En sidste note: Hvad er pointen med den splashscreen, hvor der er tre menupunkter? Jeg kan ikke lige spotte stedet, hvor man kan tyde, hvad de tre links er til (før man har klikket på dem)?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Jeg er ikke stærk i webdesigns og jeg prøver at få nogen til at se på det hele for at få flash med ind så det hele giver mening.

Hilsen
Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for feed back.

Teksten bliver sat i en mere ofwite og hvad angår link på de 3 menu punkter er teksten er den implimenteret i flash som jeg lige har svært ved at få sat sammen med siten prøv at følge det ling til uk siden og så gå til side 10 i business templaten...
Hilsen
Hans
Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at lyde overdrevet negativ - (det bryder jeg mig egentlig ikke om)...

Jeg kommer simpelthen ikke længere end til forsiden - der står intet om, hvem virksomheden er, hvad produktet er, hvad jeg kan finde på siden, billederne i boksene siger intet om indholdet - der er absolut intet, som får mig til at klikke på nogle af linkene!
 
Anyway - nu har jeg så alligevel klikket, fordi du spørger så pænt - når jeg kigger på indholdet, så ser det for amatøragtigt ud i forhold til, at jeg tør betro dig mine surt optjente sparepenge. Hvis forrentningen af indskud virkelig var så fantastisk, så ville der være råd til at ansætte en webdesigner til at lave en ordentlig side, hvis du havde taget din egen medicin.
 
Undskyld tonen - men det er altså en ommer.
 
Mvh.
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

det er kannon at få tilbagemeldinger på hvorledes andre ser på hjemmesiden og hvis du smutter forbi vil du kunne se at der er allerede sket ændringer. min web designer bliver nok lidt ked, men kun lidt for siden er faktisk lavet i flash ! Så det der vises nu er "bare" den tekst mæsige side af sagen og hvad det hele går ud på inden for en uge skulle websiden være klar med både lyd en klompet flash web side og en sammenhæng så det siger spar to.
Grunden til at websiden allerede vises nu er pga. de gamle kunder jeg har som gerne ville igang så hurtigt som muligt. Så allerede efter 32 timer på nettet er der investeret over $5.000 og mit mål var for gamle kunder 15-20.000 i løbet af 3 måneder.
Så hvis du gider er du velkommen til at følge og kommentere, og selv om jeg blir 47 næste gang er der stadig mange ting jeg kan lære, en af dem er bla. at skrive en rigtig god salgstekst.
Hilsen
Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas,
Tak for dit svar. Hvis du orker det er der sket et par ændringer. Se det svar jeg skrev til klaus.
Hilsen
Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

En del ændringer siden sidst, bla. med din medvirken. Tak
Se i øvrigt svaret jeg skrev til Claus.
Kommentarer, plusser og minusser er altid velkommende.
Hilsen
Hans
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen det orker jeg da :)

1. Jeg har stadig svært ved at læse teksten. Prøv at se siden i den browser der hedder firefox. Hent den her
2. Hvorfor vil du have en flash side. Der er mange der ikke kan se det.

3. Hvorfor vil du have lyd på. Lyd på hjemmesider, er noget fanden har skabt.

Ærligt: Jeg kan ikke bruge siden, som den ser ud nu. Jeg tvivler på at andre kan.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)