Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af rabatkort

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er!

Jeg har udviklet et koncept hvor jeg sælger rabatkort for 250 kr. til forskellige produkter. Det kan være inden for livsstil (tøj, velvære, møbler osv.), biler, rejser osv.

Jeg er oppe på ca. 50 rabatordninger i København. Min idé er at begynde at sælge kort til virksomheder, således at jeg sælger flere ad gangen.

Er der nogle af jer der kan give mig nogle salgstricks eller på anden måde være behjælpelige?
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

 
Hvordan sælger du kortene nu?
 
Jeg ville nok kontakte personaleforeningerne i større virksomheder!
Ellers ser jeg en niche i callcentre, for de giver tit gaver eller lignende til de ansatte, for deltagelse i salgskonkurrencer... (ISS Call, www.xlnt.dk og www.teleperformance.dk)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportsklubber, var nok heller ikke et dårligt sted.

Det giver dig samtidig kontakt til deres sponsorer, der kunne blive tilknyttet kortet.
 
Og jeg vil da selvfølgelig også gerne give et bud på fremstilling af kortene
Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick.

Dette er mit første indlæg på Amino, hvorfor jeg er glad for at kunne hjælpe dig,(med dit første indlæg) med de spørgsmål du måtte have omkring rabatkort m.m. Jeg har arbejdet en del år i branchen, for år tilbage, så de grundlæggende ting har jeg kendskab til.
 
Indledningsvis kan jeg oplyse dig om, at jeg gennem tiderne har set et utal af firmaer skyde op omkring rabatkort m.m. - for derved at lukke lige så hurtigt.
- De havde ikke sat sig ind i lovgivningen(Markedsføringsloven, Købeloven mfl. ) -
- 10 % rykker ikke, rabatten skal være lagt højere og må ikke være købsbetinget m.m.
- Gå efter store rabatter og fordele, kvalitet fremfor kvantitet.
- Konceptet skal være top prof. fra start ellers spilder du din tid og penge.
 
Koncentrer dig om ejendomsmægler branchen, hvis du vil sælge større antal kort.
 
Du er velkommen til at sende mig en PM ( Private Mail ), hvis du ønsker informationer og vejledning, så du ikke ønsker ud i dette forum.
Har du en website, hvor man kan læse om konceptet ? ( Det er et absolut MUST )
På genhør.

Med venlig hilsen

PB


Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian!

Jeg sælger kortene nu via en hjemmeside. Men det er fortrinsvis enkelt personer som henvender sig / køber.

Super god idé. Du er velkommen til ved lejlighed at udbygge listen med call centre.


Tak!
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej PB!

God konstruktiv besvarelse! Tak!

Ja, det er mit første indlæg, efter i lang tid at have været passiv bruger )

Jeg sender dig en pm imorgen, så kan vi lige tage den der. Men jeg kan oplyse at konceptet har været igang i nogle år og at det sådan set kører. Jeg vil naturligvis bare gerne have flere kunder.

Mht. kvalitetsniveau er jeg helt enig og det er da også det hele konceptet er bygget op omkring.

Selvfølgelig har jeg en hjemmeside med konceptet og en masse andet, bl.a. online bestillingssystem til kort.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må gerne reklamere på Amino, så skriv hvad din hjemmeside hedder. Det kunne i værste fald give flere kunder
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
sendt PM
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
PM''s sendt :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)