Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsløsning...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at være momsregisteret skal der selvfølgelig kortbetaling til, men hvad skal jeg vælge. Jeg henvender mig til 30-40årige, danskere, men senere skal det også kunne udvides til skandinavien.

Det jeg har kigget på er de tre typer hos PBS:

1) Udlandske kort: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron og JCB
2) Danske kort: Dankort, Visa/Dankort og eDankort

PBS nævner selv at 1mio danskere har et af de udlandske kort, mens 3,5 mio har et af de danske kort. Så bør jeg vel vælge mulighed to. Men hvad så med dem der kun har #1, går de så bare tabt.

Kan man senere opgradere, sådan at man får både mulighed #1 og #2

 

Lige noget helt andet - har PBS monopol, eller findes der noget andet.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når dit primære marked er DK, skal du skal ubetinget vælge Dankort-løsningen, hvis du kun vil vælge een løsning.  I øvrigt tror jeg, at antallet af danskere, der har et udenlandsk betalingskort og ikke et Dankort er meget begrænset. På de udenlandske kort opkræver PBS et ret stort gebyr i pct. af omæstningen, og du får første pengene efter ca. 1 måned (med mindre du vil betale for at få dem tidligere).

Dine omkostninger ved at modtage Dankort-betalinger er langt mindre end omkostningerne ved de øvrige kort.

Der er ikke noget til hinder for, at du starter med Dankort, og senere laver en ny aftale om de øvrige - det er under alle omstændigheder separate aftaler.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Hvis jeg var dig, ville jeg vælge begge løsninger. Der er ingen grund til at vælge nogle fra.

Det vil helt klart betale sig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)