Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEB TV

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

WebTV er jo spået til at blive den kommende pokalvinder i udvikling på nettet i det næste årti. Derfor har jeg som projekt lavet en lokal webtv hjemmeside for Herlev. Som sagt et projekt men jeg har fundet ud af at det er meget tidskrævende hvis det skal fungerer optimalt. (Hvis man skal klippe filmene ordentligt mm)

Det tekniske på sitet kunne jeg godt tænke mig var meget bedre. (det er en halv venne tjeneste det site der er nu)

Da jeg primært laver tv indslagene og opdaterer vha cms kunne jeg godt tænke mig en MEGET billig løsning på følgende:

  • Flottere design
  • Brugerprofiler med billeder mm.
  • Blog med billede fra brugerprofil,
  • Brugere skal kunne uploade billeder og video til deres blog
  • RSS og podcast
  • Artikel modul CMS system med forsidestyring så man eks. har de nyeste blog indlæg, nyheder og artikler på forsiden.

Jeg har selv en ekstern server hos et firma ude i byen. Stærke sider er at mine indslag bliver vist i super kvalitet i forhold til eks. utube Hvis der er nogle der kender nogle der kan lave ovenstående nemt og hurtigt vil jeg rigtig gerne høre fra dem. Herudover kritik at selve idéen med webLOKAL TV

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde altså sat det flot op og så bliver det vist i en klump af bogstaver øv.. Måske fordi jeg er mac bruger?
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zakis,

Den slags er noget jeg ved en helt del om. Jeg har samtidig et system til selve distributionen af dine videoer samt podcasts. Tilmed bor jeg i Herlev så der var jo en oplagt mulighed for at tage en snak i lokalområdet?

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det lyder da helt vildt godt :o) Du kan maile mig på mathilda@zakis.dk.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)