Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skærme med trådløse som i Inspiration

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har længe kigget efter en løsning med at have skærme stående i vores smykkebutikker med levenede billeder.
 
Igår stødte jeg på en løsning. I inspiration (i frederiksberg centeret) så jeg er række mindre skærme - 17 tommer tror jeg, med en antenne der stod og viste billeder. Antennen der stak op var ikke så pæn, men konceptet er lige det jeg søger. Altså at kunne sende billeder ud på skærme der kan stå i vinduet uden der skal stå et helt kabinet i direkte forbindelse.
 
Nogen der ved hvem der har leveret løsningen eller kendskab til et lignende koncept?
 
 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, med trådløs, mener jeg trådløs forbindelse. Et strøm kabel af en form kan man vel ikke rigtig undgå.

På forhånd tak.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi leverer det, så du er velkommen til at ringe :-)
Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går måske lidt ud over hvad du søger men prøv at tjekke www.postallo.dk/index2.html , den lidt mærkelige adresse skyldes at siden pt ikke ligger ude, men den skulle fungere uden problemer.

Hvis du synes det ser spændende ud så ring eller skriv en mail til mig.
 
tlf: 20 83 43 33
email anders(a)postallo.dk
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Mail er sendt til begge firmaer - men hvis der er andre bud, så kom endelig med dem....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Ejby
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cygnet,
 
Det kan laves på mange forskellige måder. Der er fire elementer du skal have styr over, når du skal lave en sådan løsning. Du skal have noget flot indhold til skærmene (ingen lægger mærke til en hjemmelavet powerpoint mere) og det indhold skal skiftes ud en gang imellem, du skal (måske) have noget software til at styre afvikling af indhold (f.eks. med tidsstyring så du kan differentiere indholdet på forskellige tidspunkter), du skal have noget hardware (skærmene og eller en PC til at styre dem) og så noget service/support til driften.
 
Som du måske allerede har regnet ud så er dette mit felt og jeg har selv som iværksætter været med til at starte virksomheden Headline.TV (www.headline.tv) for et par år siden, som nu er nået ud over rampen. Vi har lavet en god software, som er web-baseret til at styre indholdet på skærmene. 
 
Du kan kontakt vores danske forhandler, Comtech, som også har priser på hardware og installation/levering og finansiering, hvis du er interesseret. Kontakt Lone Ann Disch på tlf. 70 13 10 50. (www.comtech.dk)
 
Tilmeldt 25. Oct 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)