Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på webshop

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Jeg vil også anbefale dig at bruge Martin fra MBC-Design.

Han er alletiders Smile.



Mvh. Anders.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille:
Jeg kan se du arbejder med Joomla, men det er det system jeg har nu og som jeg overvejer at skifte fra. Så pt. er jeg ikke interesseret, men tak for din henvendelse.

 

 Hej Pernille, jeg er nysgerrig... hvorfor vælger du Joomla fra, når du synes det er meget brugervenligt?

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Det skyldes at vi har haft en del problemer, som pga. manglende viden fra vores side har taget os urimeligt lang tid at rette. Desuden er det min mand, som har stået for at rette i koder osv. der mest siger stop til Joomla og Virtuemart.

Vi mangler en god og stabil samarbejdspartner, som kanhjælpe os når der er problemer og det vil vi gerne betale for. Det kan vi selvfølgelig også få til Joomla+VM men igen må jeg sige at min mand har fået nok. Smile

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan og Anders

Tak for jeres erfaringer. Dejligt at høre.

 

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hører nu kun glade kunder som siger VM er meget nemt. Men den nye har også en nem overflade. 

Jeg har kunder der har service abodement. Det betyder jeg opdatere joomla + vm samt hjælper teknisk med problemer, backup osv.  

Altid blot en sms/email væk Smile 

Hvis du vil beholde joomla og VM er jeg i den billige ende, så tøv ikke at sende en mail til mig Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Mange tak for alle henvendelserne. Jeg har givet besked til de firmaer, jeg gerne vil høre mere fra og så vælger jeg (forhåbentligt) en af de løsninger, så søger ikke flere tilbud ligenu.

 

Mange hilsner Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)