Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stilladsarbejder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen som kan hjælpe mig med hvordan man kommer igang hvis man vil være stilladsarbejder og hvad man evt skal have af kursuser inden man kan komme igang og evt hvem man kan kontakte???

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Du kan få dine kurser på amucenter. Derudover skal du nok have lastbilkort og en meget god fysik. Men det er et marked hvor der er meget hård konkurrence.

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så iværksætteragtigt, men da Chazz selv har været stilladsarbejder og derfor har et blødt punkt for branchen, så vil jeg da gerne lige give mit besyv.

Du BEHØVER ikke at have lastbilkørekort - jeg havde ikke engang kørekort dengang - men det er at foretrække.

Sommeren er højsæson for stilladsarbejde, så jeg vil foreslå dig at tage rundt til stilladsfirmaerne, der ligger tæt på dig og tilbyde din arbejdskraft. De mangler ofte folk. Hvis du er villig til at arbejde hårdt og kan tåle en hård men kærlig tone, så er det et fedt job.

Lønnen er også super god. Især når du lærer at rubbe neglene.

Held og lykke.

Chazz

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :

kursus skal du ha, det er et område af byggebrnchen der er under opsyn af arbejdstilsynet, fordi der sker mange uheld i forbindelse med stiladser, så de SKAL være i orden, kontakt nogle stiladsfirmaer, så er du på vej

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)