Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken virksomhed ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Forord  :

Genial sité, med massere nyttig info til evt. iværksættere.

 

Historie :

Jeg har nu i 9 måneder haft et multi service firma - bestående af have service, erhvervs rengøring, vindues polering.

Dette har resulteret i ENN fast kunde - hvilket er dejligt, men ikke helt nok. Jeg har reklameret i div. lokal aviser, sendt breve til potiensielle kunder, sparket døre ind på div. arbejdspladser fx. Home, Danske bank - you name it.

Jeg har haft foldere, visit kort ude og ligge i div. butikker. Møde med div. iværksætter konsulenter - men intet virker..Jeg må nu indse at der er så stor konkurrence på det marked at jeg trækker mig. Jeg tager det ikke som et nederlag, men er dog lidt ked af at skule lukke det nu, jeg orker ikke at bruge mere energi på det nu..Jeg har fået lidt erfaring, en kanon støvsuger og div. rengørings artikler - som jeg aldrig skal invistere i igen :)

 

Hjælp :

Jeg vil starte noget andet op, er næsten ligeglad hvad det er, der skal bare være marked for det..

Så hvis NETOP du sidder med en ide - som du ikke selv er istand til at udleve, så modtages alt ..

 

Mvh. John D.

 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nu mener jeg jo du blver nød til at finde noget du kam LIDE at lave, vores andres drømme kan du ikke udleve, tror i hvert fald ikke det ville blive en succes, find ud af dine drømme, evner kvaliteter, okey det jo et par dage siden du skrev, så måske du har fundet på noget

Fra københavn
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John D.

 

Jeg er selv en iværksætter og har også prøvet lidt af hvert. Jeg har fundet min hylde i et firma som er i en enorm vækst i hele verden.Jeg kom i kontakt med Firmaet gennem mit netværk. Vi søger efter andre iværksættere som vil være med til at sikre expansionen i Danmark og Europa.

Jeg fornemmer at du er en fyr med gåpåmod der ikke sætter sig ned og klynker over lidt modgang , med en psyke af den rigtige slags!

Derfor vil jeg foreslå dig at tag et kik på denne Hjemmeside.:  www.agelheaven.eu  , kik den godt igennem og lad os få en snak.

 

Venlig hilsen

Amazingenergy

Jan Eriksen

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)