Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Standplads til pølsevogn

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ikke nødvendigvis i Århus. Har du nogle idéer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg mener man skal have en bevilling til en pølsevogn (stadeplads), men det var måske i "gamle dage"? Hmm

Fra Nordjylland
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

jeg tænkte bare at det ville blive svært hvis du kun gik efter Århus, men det er da godt du er mere åben. Har du prøvet at spørge nogle af de mange pølsevogne/kebabbode osv. der er hele vejen ned af gågaden, især der ved Brunsgalleri hvis jeg husker rigtig. Det kunne være du var heldig nogel af dem ville sælge, men ellers tror jeg at jeg ville satse på en anden by. :)

- erty. 

Fra Nordjylland
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Men det jeg endelig ville sige det er at jeg kender to rigtig gode steder med stort potentiale, men begge steder er til en Grill altså ingen af dem er til en pølsevogn :o)

Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu både taget hyijnekursus og næringsbrev. Jeg har også fundet et par brugte pølsevogne, som jeg synes godt om. Jeg har også styr på leverandører, og det eneste jeg mangler er en god standplads. Jeg har været rundt og kontakte forskellige steder, supermarkeder og boligforeninger. nogle steder har jeg fået et nej, og andre steder vil de undersøge sagen nærmere. Jeg har kikket på kort og fundet forskellige byer omkring århus, for at finde ud af antal indbyggere, og om de har mange fast food steder i forvejen. Og jeg kan kun finde antal indbyggere, infra struktur i byer, men der findes ikke nogle stede, som registere fast food steder i den enkelte by? Jeg er lidt frusteret i processen og har brug for hjælp. 

Ved I, hvor man kan se, hvor mange fast food steder der findes i den enkelte by?

Er der nok fast food steder i den by, du bor i?

 

P.S. Jeg kan også lave kinesisk mad, f.eks. china box , og kan også få folk til at lave pizza. Jeg kan også satse på at købe en grill pavillon og levere alle former for fastfood. Glæder mig til at høre fra jer.

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)