Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparbank Vest - probs med overførsler udlandet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Sparbank Vest og flere andre "udenbys" bank har etableret sig i min by, Frederikshavn... og de skal da have en chance.
Oprettede en konto hos dem - med tilhørende Visa Electron - og ville så "teste dem"; deres samarbejdsvillige, venlighed osv.
 
Derfor fik jeg ændret mine konto-oplysninger, således at min bonus - der udbetales fra hhv. USA og UK - blev overført til dem og ikke min primære bank.
 
Men... ingen bonusoverførsler lykkedes - selvom Sparbank Vest udstyrede mig med to forskellige registreringsnumre og vi dobbelttjekkede IBAN osv., ja så hjalp det lige fedt.
 
Senere i forløbet oplyser en af folkene i vores commission department, at det ikke var første gang de oplevede problemer med overførsler TIL Sparbank Vest.
 
Det endte selvfølgelig med jeg måtte ændre mit kontonummer tilbage til min primære bank - Sparbank Vest synes det var træls at jeg sådan ikke "gad" være kunde hos dem .... det gad jeg nu godt - men overførsler til dem fungerede ikke...
 
Er her nogen "bankfolk" der kan give en logisk forklaring på problemerne med overførsel? Eller andre der har oplevet samme problematik med Sparbank Vest?
 
Lasse
 
NB!
I lyset af Ekstra Bladets undersøgelse forleden, hvor de testede 10 bankers velvillighed til at oprette en GANSKE almindelig konto til nye kunder - og ikke andet - hvor 4 banker kategorisk ikke engang gad spilde tiden på det - skal Sparbank Vest Fr. Havn afdeling have stor ros: Al kommunikation og bestilling af konto foregik på mail - fik papirer tilsendt - og de gik retur... derefter fin dialog på mail. Det er konge!

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)