Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave bannerannoncer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med den forestående lancering af SEO Supporten, skal jeg bruge en række bannere i forskellige formater (Flash og grafik) og størrelser til brug for annoncering og i forbindelse med vores affiliate program.

Hvis du er rigtig god til den slags, har sans for "moderne" grafik, og kan lave bannere der bare sælger r... ud af bukserne, så må du meget gerne sende mig et bud på hvad du skal have for sådan noget, eller kommentere nedenfor, sammen med nogle referencer på tidligere annoncer du har lavet. Det sidste er meget vigtigt!

Spørg hvis du har brug for mere information ... :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Her kan du se bannerdesign referencer.

Pris afhænger af dine krav. Et banner kan koste 500 kr. men også 5000 kr.

Her er et ret enkelt flashbanner og her er et lidt mere avanceret af slagsen: Nike banner

Jeg sender en privat besked med min mailadresse. Dertil må du gerne skrive dine krav til banneret. Eks. Antal billeder pr. banner? Hvordan leveres billeder og logo? (Er de fritlagt eller skal vi fritlægge?). Er der behov for at fritlægge billederne, eller kan billederne bruges med nuværende baggrund? Nogen form for brugeraktivitet i banneret? osv...

Derudover skal du oplyse mig følgende (der intet har med prisen at gøre). Skal der clickTAG i banneret? Hvor meget må bannerne fylde (Max KB)?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Referencerne ser fine ud. 

> Skal der clickTAG i banneret?

Hvad er det?
Og ja, med hensyn til bannere er jeg en ren amatør :)

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ClickTAG lægges i flashbanneret og er en sporingskode der bruges af de fleste bannerstyringssystemer. Med clickTAG-koden kan mediet følge en meget mere præcis statistik end de metoder, der hidtil har været brugt til bannerstatistikker. Alle de store medier benytter sig af den slags styringssystemer, så du skal nok regne med at koden skal i. Jeg ville i det hele tage fraråde dig at benytte medier, der ikke vil have clickTAG i de bannere du skal levere.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, så skal jeg ikke bruge det :)

Dels er det kun få af de bannere vi skal bruge der skal være i Flash, og dels skal de stort set ikke bruges i de store netværk, men hovedsageligt på egne og associerde sites og i høj grad i forbindelse med vores affiliate program - og hvis de skal bruges i de større netværk kommer vi alligevel ikke til at bruge deres tracking, da vi kun afregner på konverteringer, og dem måler vi med det system vi bruger.

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok :) Så skal der bare direkte link i banneret... Du skriver bare en mail, når du ved hvad og hvor meget der skal i de forskellige bannere, så får du et tilbud...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Links er da ikke embedded i Flash, er de? For så kan jeg slet ikke bruge Flash bannere da samme banner skal kunne linke til uendeligt mange forskellige URL'er (med andre ord, ikke noget vi kan lave forskellige versioner af til hver eneste target-url).

Er det bare mig der misforstår det?

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har svaret på dette og dine andre spørgsmål i PM

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)