Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I nogen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vil jeg gerne have lov til at forsvare mig lidt.

For ja godt nok har fyn en, MEN... De laver ikke reklame for selve siden, derfor ved mange ikke at de kan findes derinde, samt har har de mange andre ting inde på denne side, så man kan hurtigt fjerne fokus fra dette som man egentligt ville derinde.
desuden tilbyder vi mange andre ting som ikke tilbydes andre steder, vi har en video film over spisestederne, foto''s, beskrivelse, menukort de selv nemt kan ændre i takt med deres menuændringer, og samme tid kan sidens besøgende anmelde stedet, og anbefalde det videre til andre.  derfor kan man virkelig danne sig et indblik i stedet før besøget.
samt er siden indbydende og man får lyst til at kigge lidt på de andre steder, og ikke tør og kedlig som mange af de andre.
Vi kommer til at køre en del internet reklame og i de forskellige lokal radioer, så folk begynder at benytte siden når man skal finde et spisested, ligesom man bruger krak når man skal finde vej, OG DU KAN OGSÅ FINDE KORT PÅ DIVERSE PAPIRFORMER.
 
Sammetid er vores pris så latterlig lav, at jeg er meget tæt på gratis. vi snakker om under 100 kr i måneden.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

samme tid kan sidens besøgende anmelde stedet, og anbefalde det videre til andre.  derfor kan man virkelig danne sig et indblik i stedet før besøget.

lige den funktion i din ellers udemærket ide der skal du passe vildt meget på at det ikke går hen og bliver ren mudderkastning, fra en kunder der har følt sig forkert / dårligt behandlet af din kunde.
 
hvis du vlæger at have den mulighed så skal du styre de indlæg med HÅRD HÅND for ellers kan det gå gruligt glat for dig, og når en ejer af et spisested føler sig hængt ud på din side så kan du ligeså godt lukke den ned, for tro mig de taler sammen særligt om de negative oplevelser.
 
jeg har endnu ikke hørt en tjener eks. sige de sidste kunder der var her og spise er de sødeste mennesker jeg har mødt i dag - nej man får alle røverhistorierne om kunder der opføre sig skidt på den ene eller anden måde.
 
bare så du lige er klar over denne vinkel.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
ja, dette ved. når man har anmeldt et spissted på siden, kommer de i en "boks", og jeg skal læse og godkende dem før de komme på siden, så jeg hele tiden kun sikre mig at de modtager positiv omtale
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
men modsat kan et negativt indlæg være på sin plads hvis der er hold i dette

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)