Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig på vej

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i friske mennesker på Amino.
nu har jeg gået og hold lidt øje med det her forum det sidste stykke tid for at få  "input"
og har så besluttet mig for at lave en "profil" i dag.

sagen er den at jeg er en fyr på 21 fra Herning som godt kunne tænke mig at lave en webshop ligende virksomhed, mens jeg afligevel går og leder efter en læreplads,

Min baggrund:

Jeg har en bestået en handelskole uddannelse (HG) og har lige bestået grundforløbet i teknologi og kommunikation som mediegrafiker. men da jeg ikke har kunne få fat på en læreplads, så har jeg ikke haft mulighed for at komme på hovedeforløbet (i nu)

jeg bruger meget af min fritid på at lave grafik i forskellige programmer, så som photoshop, illustrator, Dreamweaver, flash osv.
jeg kan lave, retouch billeder, banner, signature, hjemmesider (ikke super advanceret) annoncer, videoer osv.

jeg bor i lejlighed i Herning centrum sammen med min storebror.
jeg har ikke nogle stærk kapital i ryggen.
musiksmag: hardstyle, trance, rave techno osv.
fritids interresser: styrketræning, lave grafik på computer,

jeg skriver bare en masse ting ned så kan det være der er nogle som kan se nogle muligheder :D eller har nogle ideer.

jeg er åben over for alle forslag, ideer, muligheder, what ever i kan komme i tanke om.


Mvh S.Madsen


 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

tillykke med jagten på guldet, det store ??? hvad skal jeg dog lave, hvor er mine evner, og mine kvaliteter, det bare ingen kan sådan helt rigitig fortælle dig det, du må søge svaret inde i dig selv. ellers opfylder du bare andres drømme end dine egne, du må finde ud af hvad du kunne tænke dig at give til verden gennem din shop. det skal jo også være produkter du selv havde lyst til at købe, og synes det sjovt at sælge, men jeg vil da håbe nogen måske kan give dig et spor  held og lykke

Fra københavn
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  S.Madsen

 

Jeg er selv iværksætter og har været i marken og set på mange ideer før jeg fandt min hylde.

 

Jeg vil give dig nogle råd: I din søgen efter det du evt. skal importere sælge vil du se mange muligheder og hvad er eventuelt det rigtige for dig ? Det finder du kun ud af ved at være særdeles

Open-minded .dv.s  alle ideer undersøges meget grundigt ,giv dig selv den fornødne tid, afdæk omhyggeligt problemområder kritisk.

 

Når du så har en ide om hvad du vil lave,have med at gøre. Så lad vær med at spørge din bedste ven eller andre du har tillid til for med mindre de selv har erfaring i dit område ,kan rådet du får let blive. Negativt---tror du da du kan det? Det går da aldrig godt! Få du dig hellere et almindeligt arbejde. Det har jeg aldrig hørt skulle være noget!---osv.

 

Jeg anbefaler dig at se på denne mulighed som jeg gir dig linket på. Så kan vi efterfølgende ta en snak om dine indtryk?

 

Linkwww.agelheaven.eu

 

Vh

Jan Eriksen

 Amazingenergy

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)