Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pbs hæver priserne....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 42
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Findes der et godt alternativ til PBS?

Jeg har lige fået en indløsningsaftale (efter +40 dages ventetid) og nu hæver de sgu priserne pr. 1.10. Fast månedlig abonnement kr. 300 inklusiv 600 transaktioner. Det er vel fint, men jeg har langtfra så mange - og får det aldrig da de fleste af mine kunder er kreditkunder. Jeg valgte dem jo pga. ingen abonnement og kr. 0,50 pr. transaktion.

Banditter... det er hvad de er  :-)

www.goodies.dk - er dansk distributør af tyske Cilio og Quandt.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej... 

Der findes mange tråde der minder om dette, lav evt. en søgning :D

Men ja, der er jo eWire og jeg mener også at Paypal kan bruges. Benytter selv PBS, da jeg er mest tryk ved dem.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vil sælge online i Danmark er der ikke rigtig nogle alternativer, som kommer lige så bredt og godt ud som PBS. De andre løsninger der er, er fine som alternativer til PBS, men de kan bare ikke stå alene.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder nu som om det er PBS' betalingsgateway der er udfordringen her, og ikke indløsningsaftalen. Jeg har også haft et godt øje til deres gateway fordi den var meget billig ved et lille antal ordrer. Men det er altså slut nu.

Prøv at kigge på de andre gateways som fribetaling.dk, quickpay.dk, interpay.dk m.fl.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan benytte paypal.

Se en demo af deres produkt her

Eller læse omkring det her

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også deres betalingsmodul og jeg kigger bestemt også efter alternativer for med de prisstigninger så er der jo mange andre fisk i vandet at vælge imellem.

Modulet var ellers ment som et stærkt alternativ til os små :-) men det har de da ødelagt nu...

Men ét er at de hæver priserne, som derved overfører en ekstra mdl. udgift til butikkerne, men hvis man reelt vil flytte væk fra PBS, så kommer der (eller kan vel) komme en betragtelig udgift oveni til at implementere den nye betalingsgateway. Nu er jeg programmør og kan lave det hele selv, men for dem der skal ud at købe sig til dette, bliver det vel også til en anselig sum penge?

Jeg overvejer selv epay.dk eller Dibs.dk.

Nogen der lige kan huske hvad opsigelsesvarsel der er på PBS's betalingsmodul?  

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)