Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparringspartner(e) søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften de damer og herrer!

Jeg har brug for hjælp. Jeg har en ide....Ikke noget nyt og revolutionerende, men efter at have ledt diverse søgemaskiner igennem kan jeg ikke se at noget tilsvarende findes i Danmark i dag.

 Jeg har ikke de nødvendige forudsætninger for at arbejde videre med dette alene, udover masser af gå på mod, og søger derfor en eller flere "eksperter" som vil dele ud af deres viden og know how.

 Jeg ønsker at oprette en webshop med salg af fysiske produkter og har derfor behov for hjælp til følgende:

- Er min ide overhovedet en god ide, er der et marked for det og kunne det blive en fornuftig forretning?

- Valg af webshop-leverandør

- Valg af produkt-leverandør

- Markedsføring

PBS, regnskaber og m.m.

Jeg har masser af ideer til hvordan hjemmesiden kan udarbejdes og hvad den kan indeholde, men håber der er nogen derude der vil agere sparringspartner, og hjælpe mig vej ind i de selvstændiges verden.

Jeg har altid hadet den her type indlæg og tænkt: "Så skriv dog hvad det drejer sig om", og nu gør jeg nøjagtig det samme selv, men sådan er det vist når man føler man har en god ide som ikke skal "stjæles" af andre. 

Håber at høre fra en enkelt eller to som mener de kan bidrage med noget.

Venlig hilsen Lars

Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der vil bidrage?

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det altid fedt at prøve at blive selvstændig, men også rigtig hårdt og det tager utrolig meget af ens tid. Det er ligesom at få et barn, firmaet kommer i første prioritet og sig selv som nummer 2.

Nu ved jeg ikke hvad din ide er, men lad vær med at gå amok med hjemmesiden, før du har tjekket hele markedet ud, og fået oprettet nogle kontakter som kan give noget omsætning. Forbered dig så godt du kan, inden du går amok med udgifterne.

 

mvh

Henrik

Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
muligvis det kommer anpå hvilken type webshop det er du vil lave du kan jo evt. sende mig en mail på lowbudgetbuyAngelgmail.com udskift Angel med @
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)