Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så tror jeg ideen er der

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo kun 2 timer siden jeg, skrev et inlæg der hed "ide søges"

Hvad intereserer du dig for og hvad kan du, var der en der mere eller mindre skrev, og det er da vist det bedste råd til opstart jeg længe har fået.

Da jeg lige er har solgt min virsomhed gennem 5 år (diskotek) vil jeg gerne til noget lidt mere roligt.

KØKKENER

Ja jeg intereserer mig meget for håndværk og er MEGET fiks på fingrene, MEN der er jo så mange der sælger køkkener, men nu efter jeg har søgt lidt rundt på nettet, tror jeg at jeg har fundet på et koncept der er lidt ud over det sædvanlige, altså ikke noget der har med kedelige butikker eller med de tonsvis af online butikker der er.

Det jeg har brug for (og som jeg håber i AMINOER kan hjælpe med ) er, ja godt gættet, nemlig køkkener

Hvor får jeg dem fra?

Jeg er selvfølgelig intereseret i at lave et samarbejde med et allerede etableret firma,ehr i DK men er også åben overfor import, har feks. tænk lidt på om det var mulig at få dem fra Tyskland, med den lave moms ovs.

Skal siges at jeg har viden om CAD programmer til opstilling af køkkner.

SÅ er der nogen der ligger inde med viden om hvor jeg kan få et kvalitetsprodukt til en lav pris.

 

 

 

 

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvor du kan få det fra men er sikker på at det skal hentes hjem fra udlandet for at du kan få en fornuftig forretning ud af det. Men det er et hårdt marked der er efterhånden mange om budet syntes jeg. Men kom med noget og innovativit i branchen og du er sikker på at få succes med det.

Fra Milano
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg har kontakt til mange Italienske firmaer inden for branchen. Skriv en mail paa chr.buus.nielsen@gmail.com og vi kan tales ved
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)