Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaring container pris kina. Hjælp!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

   Jeg går og fundere over, hvad det egentlig ville koste at få fragtet en fyldt container lige til døren fra Kina. Jeg tænker på en 30-40 fods. Jeg har tjekket en masse indlæg, vedrørende dette emne og fundet flere der mente, det ville koste fra 6500-15000. Dem jeg meget gerne vil høre fra er nogen der rent faktisk har fået en hjem fra kina, eller bare kender en pris. Derudover vil jeg meget gerne have link eller firmanavne. På forhånd tak.

 Mvh. Stubbe

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stubbe,

Jeg har lige fået en 20 fods container hjem fra Kina. Det kostede mig 11.000,- også skulle speditions firmaet have lige knap 5.000,- for at tømme den og flytte det ind så jeg kunne få en lastbil til at hente det.

Håber du kunne bruge det til noget??

 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
tusind tak for svar, lige den slags jeg kan bruge. Fik du fragtet med kinesisk firma, dansk firma, eller hel tredje??
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

så lidt ;)

Jeg fik det kinesiske firma til at lave hele fragten og da den så kom til Danmark, kontaktetede speditionsfirmaet mig.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ok. takker igenBig Smile .. er der virkelig ikke andre der gider dele deres erfaringer med mig, eller sende link, til anden debat?

 Mvh. Stubbe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)