Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame salg!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer! Jeg har virkelig brug for alle gode råd nu :-) Jeg står med et omfattende reklamesalg, men i forbindelse med at jeg selv ønskede at købe reklame hos DSB opdagede jeg at man her har udliciteret reklamesalgsopgaven til en gigantisk medie gigant, Clear Channel! Det betyder i praksis at Clear Channel står for salg af DSB's reklame pladser samt Banedanmarks og en masse andre! Derudover har de også en række tv og radio stationer. Men det er jo en anden historie. Mit spørgsmål til jer Aminoer og kvikke iværksættere er: Hvilke firmaer har vi i Danmark, der yder den service at sælge annoncepladser for andre firmaer? Hvis du ikke ved det men har en idé til nogle smarte ord jeg kan ”google” og den vej finde information om selskaber, eller hvis du kan berette om egne erfaringer med udlicitering af reklame salg samt /eller hvis du ved hvilke firmaer, andre (danske) firmaer, så som små (eller større) kommercielle radio stationer eller andre reklame afhængige medier har benyttet! Jeg skal lige slå fast at mit (kommende) firma ikke skal bruge annoncører til internettet. Derfor er funktioner som Tradedoubler mv. ikke relevant! De reklamepladser jeg skal sælge minder mest (kan dog på ingen måde sammenlignes) om de pladser DSB og Banedanmark ejer. Dog mener jeg Clear Channel er lidt for tunge drenge at lege med, her op til mit: ”start op!” 

Ser VIRKELIG frem til at høre ALLE tænkelige indspark! Alt kan bruges! De ting i skrev sidst jeg havde brug for jeres hjælp har ført mig, til der hvor jeg er nu!

 

Runway!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

OK???

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skyder nok lidt i tågen her, men fx. firmaer som Media-people.dk sælger annoncer for blade mod provision. De kunne måske være interessante at tage en snak med.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:
OK???


Beklager mit undrende svar. Da jeg læste tråden første gang, var det første indlæg gabende tomt.

Jeg har desværre ikke noget fornuftigt at byde ind med.

 mvh Hans

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig god tråd.

 

jeg lever også efter nogle til at håntere reklame for vores side.

Ca 16K unikke hits om måneden og 1000 unikke om dagen...

Det vil dog stige dramatisk når de sidste ændringer er på plads :D 

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du er indehaver af et website er du i den privilegerede del af den reklame finansierede branche!Der findes en masse rigtig udmærket tjenester fx Tradedoubler som flere mellemstore virksomheder har benyttet. Google har også sin egen tjeneste, som jeg ikke kan udtale mig yderligere om, da jeg ikke kender til indholdet af dette.

Prøv evt. at Google dig frem til andre udbydere!

Du/i har massere af muligheder ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)