Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart. salg af UMPC'er

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 hej alle sammen

 

Tror i der vil være er marked for UMPC'er (mini laptops) her i landet? Jeg har søgt lidt på google og div. sidder og har ikke fundet særlig mange der forhandler disse og dem så gør sælger dem VILDT DYRT!  På alibaba.com har jeg fundet fornuftig forhandler, der sælger nogen med udemærkede specifikationer, til 200 dollars (dette er deres katalog pris, så mon ikke man kunne få dem bare lidt billigere.) Den UMPC der minder mest om den jeg har fundet på specifikationerne, som der bliver handlet her i landet, er denne: http://tele-online.dk/product.asp?product=16312. På forhånd tak.

 

Mvh. Stubbe 

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

må lige rette følgende linje: På alibaba.com har jeg fundet fornuftig forhandler, der sælger nogen med udemærkede specifikationer, til 200 dollars (dette er deres katalog pris, så mon ikke man kunne få dem bare lidt billigere.)

 

Til: På alibaba.com har jeg fundet fornuftig forhandler, der sælger nogen med udemærkede specifikationer, til 299 dollars (dette er deres katalog pris, så mon ikke man kunne få dem bare lidt billigere.)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)