Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal firmaet hedde det samme som hjemmesiden?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har hjemmesiden http://www.danskmoebeldesign.dk (Danskmøbeldesign.dk).
Den har jeg i 2 år vedligeholdt og er nu begyndt at kunne sælge annoncer på siden.

Spørgsmålet er:
Skal jeg lave et firma der hedder 'Danskmøbeldesign.dk' eller skal jeg kalde det fx. "Firmaet Peter Kristiansen"?
Hvad er der af argumenter for og imod ???

Håber nogen vil give et bud, for det er meget aktuelt nu '!!!

Fra Hedensted
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter!

Jeg syntes personligt at du skal kalde dit firma "Danskmøbeldesign.dk" Så kan du jo tilføje "ved Peter Kristiansen".
Din hjemmeside hedder jo Dansk Møbel Design.dk og det er jo en online portal. Så jeg syntes det er et godt navn.

Men det er selvfølgelig ikke et personligt navn, hvis det er derfor du har overvejet at kalde det Firmaet Peter Kristiansen.
Men det gør vel heller ikket noget. Det er jo stadig dit firma og hvis du tilføjer ved Peter Kristiansen, så er der jo ikke noget at være i tvivl om.

Jeg syntes det er et meget sigende navn, som passer godt.
Men det er jo bare min ydmyge mening :-)

Ellers håber jeg det går godt for dig.

Mvh.
Torben Schmidt (en tidligere kollega fra Hedensted Avis)

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu træder jeg sikkert en masse over tæerne ( sorry ) Men min personlige holdning er, at jeg kan få røde knopper af firmaer, som hedder Annes bageri, Pouls smedeværksted, og Peter kristiansen duer da slet ikke.

Hold fast i Danskmøbeldesign, for så ved kunderne da, hvad det handler om. Peter Kristiansen siger da ingenting !!... for det er da ikke dig selv, du sælger, vel ?

Eneste minus ved navnet Danskmøbeldesign er ligesom min geschäft, at kunderne engang imellem kommer op og slås med ø´et.

Wilted Flower

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Danskmøbeldesign er det rigtige navn det lugter af seriøsitet og proff, ingen tvivl

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)