Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du flytte hvidevarer for privat personer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Vi søger en virksomhed som vi kan henvise til via vores hjemmeside når vores kunder ønsker at returnere et større produkt til os eks. hvidevarer... er det dig? det er ikke noget vi skal tjene penge, men vi vil blot henvise til dig via vores hjemmeside. så alle aftaler og fakturering skal gå imellem kunden og dig.

 dog må du gerne give en ca pris på en levering fra esk. københavn til djursland volume 60 x 60 x 90 og 80 kg, så vi kan finde det bedste alternativ til vores kunder.

 send meget gerne en pm hvis du ønsker at kontakte mig uden for forum. 

 Mvh

Martin

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Har du prøvet at kontakte DHL, UPS, 3x34 osv osv... ?

De kan ihvertfald løse opgaven...

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

 

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig de de kan hvis man er villig til at betale det det koster... :-)

jeg mener f.eks. 3 x 34 tager lidt under 2500 for den pågældende kørsel som jeg har brugt som sammenligningsgrundlag.

 og da det er kunden som skal betale en returfragt kunne vi sådan set være ligeglade meeen det virker jo lidt urimeligt i kundens øjne at vi levere for lidt under 400 og de skal betale 2500 den anden vej.

 

 

 

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

så jeg vil gerne i kontakt med en vognmand som vil køre for private kunder og fakturerer private kunder direkte.

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det er en ulempe og være et lille firma der ikke er organiseret nok til og kunne kombinere turende med noget andet kørsel til jylland.

Bro: ca. 500kr

Bil: ca. 500kr

Og der er ikke meget og spare ved og snupper færgen heller. 

Mand: ca. 1500kr.

 

Hvis der ikke kan kombineres flere ture i en bil er det svært og konkurrere med 3x34 osv. 

Hvis der kan samles flere ture i bilen må I gerne skrive mig op - jeg vil kan godt smide nogle hvidevarer (osv.) til jylland for jer. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo selv regne lidt på hvad det koster... og hvor mange maskiner du skal have ind i min maskine før vi er nede på en fornuftig stkpris.

180kr pr. time + moms for chauffør og bil.

den normale kilometertakst

+bro / færge

Det skal naturligvis være faste priser og ikke timepris - så det skal være lidt forsigte skøn i "vognmandens" favør.

 Kan du lave et regnestykke der ser fornuftigt ud er du velkommen til og kontakte mig.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej der er ikke noget at sige til vores kunder har svært ved at få hjælp til at få deres produkter retur til en "fornuftig" pris.

Det som undre mig er man kan flytte et produkt fra Firma til Privat for ca 450,- men skal produktet den anden vej ryger prisen op i 4 gange så meget hvis de private selv skal arrangere dette, hvis de overhovedet kan få en vognmand på opgaven. Jeg er med på at ting koster penge, og at der er nogle flere besværligheder ved privatkunder end ved firmaer... men hånden på hjertet så virker det lidt urimeligt.

Jeg ved ikke om der er nogen på Amino som kan klare min hovedpine? eller rettere vores kunders.

 men det firma vi skal henvise til skal kunne klare kørsler fra hele landet, eks. men kbh var bare så vi have noget fast at gå ud fra.

 

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)