Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forlag

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Stakroge
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Estrid.

Om jeg er rådgiver? Det er jeg vel, jeg skal jo kunne rådgive mine forfattere.

Du er meget velkommen til at ringe til mig - mit telefonnummer står på forlagets hjemmeside. www.forlagetbalatana.com (se evt. hvad vi kan tilbyde under menupunktet Talentudvikling, som er en rådgivning for forfattere)

Hilsen Helene

 

Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Helene.

 

Undskyld, jeg vidste ikke, hvem du var inden jeg svarede på dit indlæg!Big Smile. Har tjekket dit forlag siden.

 

Det var da en spændende og usædvanlig kombination: klejnsmed, forfatter og forlagsdirektør!

 

Jeg vil meget gerne tale med dig, så jeg ringer i næste uge. Måske skulle jeg sende mit manus til dig? Min roman er i fantasy-genren.

Også det vil jeg kigge på i næste uge.

Jeg har flere deltidsjobs lige nu - og er lidt stresset.

Jeg er meget glad for din henvendelse. For jeg var virkelig i 7 sind med det 'tilbud', jeg fik. Dit indlæg fik mig til at beslutte endeligt ikke at tage imod det.

Tak! Vi snakkes - Hilsen, Estrid

Fra Stakroge
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Estrid.

Det glæder mig, at jeg kunne hjælpe. Du er mere end velkommen til at sende din fantasyroman til forlaget, så ser vi på det og tager den derfra. Og du ringer bare engang næste uge. Vil du i mailen tilføje kontaktoplysninger på dig? Evt. en MSN adresse?

Jeg glæder mig til at se, hvad du har gået og gemt på - det er jo lige vores genre!

Hilsen Helene

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)