Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børn under 18 år tilmelder sig, - hvem skal betale?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hvordan står sælger hvis der ikke bliver betalt??

På samme måde som hvis en handel ophæves af en hvilke som helst anden grund. Der er altid 14 dages returret på fjernsalg.
Hvis varen er send med en faktura, uden efterkrav, så bliver problemet i sidste ende, at bevise, at de faktisk har bestilt varen. Derfor er denne model også noget usikker (for dig, som leverandør).

> for jeg kan ikke forestille mig vi er de eneste i lille Danmark som har været i situationen. 

Det tror jeg bestemt heller ikke i er, men der er ikke mange professionelle butikker i dag som ikke tager Dankort - og så løser den slags lidt sig selv :)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tricket er: Sørg for, at man skal udfylde sin fødselsdato ved tilmelding. Lad være med at gøre det så tydeligt, at man SKAL være 18, og gør det muligt at vælge fødselsdatoer helt ned til 13 års alderen.

Vælger brugeren at tilmelde sig med en fødselsdato, der afslører, aet brugeren er under 18, fortæller du vedkommende, at det må man ikke, og så gemmer du en cookie på brugerens PC, som du efterfølgende tjekker for. Når denne cookie eksisterer, kan man ganske enkelt ikke oprette en bruger på dit site. Denne cookie kan du jo så begrænse til et par timer, hvis du har lyst.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal nok stoppe nogle, men personligt kender jeg ikke ret mange under 18 der ikke godt kan slette deres cookies :)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Det skal nok stoppe nogle, men personligt kender jeg ikke ret mange under 18 der ikke godt kan slette deres cookies :)

Hm, nej det er måske nok rigtigt - men holder formentlig mange af de helt unge ude. :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hm, nej det er måske nok rigtigt - men holder formentlig mange af de helt unge ude. :)

Det kan du sagtens have ret i. Og i alle fald er det enormt enkelt at lave rent teknisk - langt enklere end f.eks. at skulle ændre hele betalingsproceduren. Så det er da bestemt værd at teste. Måske kunne det alene bringe problemet ned på et acceptabelt niveau ...

Jeg vil nu alligevel - også af mange andre grunde, mene, at det er en rigtig god ide at kunne modtage online betaling med Dankort :)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Glem ikke Visa, Mastercard og de andre :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad reglerne og mulighederne er for det, men hvad med et opslag og indtastning via CPR nummer?

Hvad er reglerne egentlig på jeres side mht. udlevering af de gevinster, som man kan vinde via jeres konkurrencer? For hvis man ikke kan få udleveret sin gevinst hvis man ikke har betalt eller man er over 18 år (det kunne være at I tjekkede dette ekstra intentsiv ved kontakt til vinderen) er dette vel blot at gøre dem opmærksom om når man tilmelder sig...?

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)