Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdeskraft til England

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

 

Har gået og tænkt lidt over om der kunne være mulighed med at starte et firma som hjælper med at finde . eks England.

Ved der er mange mennesker der går og drømmer om at komme til udlandet for at arbejde og lære en "ny" kultur

og kender et par stykke der gerne ville til England for at arbejde, men hurtig opgav da de ikke kunne finde information, om arbejde, og hvor hvordan og hvorledes med at bo i England.

Dvs, et firma som hjælper med at finde job og et sted at bo.

 

har familie i england, og er der tit og kender en del til england. Danskerne er kendt derover for at at arbejde hårdt, og tilfredstillende.

MEN, er  det noget man muligvis kunne tjene på?`

Hvem jeg skal jeg tjene på???

De jobsøgende eller virksomhederne i England?

 

Eller er det helt hen i vejret?

 

 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes ideen er god, det er jo rigtig at mange gerne vil til udlandet, ved så ikke om de har brug ofr arbejdskraft i england, men det ved du nok bedre, både firmaer og brugere kan du lade betale

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Syes selv ideen er go...

men aner ikke hvordan jeg skal starte :-s

Der er jo såååmange ting der skal ordnes.

Tænker og tænker...

Men mangler lige starten!

 

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nu er jeg selv bosat i UK og hyre en del mennesker i UK & Irland, der er altid brug for danskere herovre, men de virksomheder der skal bruge dem i stor stil, har alle aftaler med de store rekruteringsfirmaere som f.eks. Manpower. Jeg tror det ville vaere en ret stor opgave at komme op og spise kirsebaer med de spillere der i ojeblikket er par markedet.

For dette skulle kunne lobe rundt skulle der jo gerne penge i kassen.

Skal da ogsA lige naevne tanken har strejfet mig, men mere i retning af at lave en hjemmeside hvor man kan hjaelpe danskere med at komme til udlandet og alt det de skal vide om det. Det kunne sA hvis det bliver stor og interessant nok skrabe en del ind i reklamer og evt. aftaler man kan lave.

Hvis du har flere spoergsmal etc. er du meget velkommen til at skrive da jeg altid er klar til at hjaelpe med eller vaere med i et godt projekt :)

Mvh

Mads

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)