Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger systue i ind eller udlandet til syning af vores produktion af brudekjoler mm

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiskberg/København
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

 Jeg søger en systue her i Danmark eller i udlandet som Polen eller der omkring til at sy vores produktion af brudekjoler mm dvs nederdel etc. Minpartner Stine som er designeren bag butikken Fairy tailors (brudekjoler og selvskabstøj) og jeg Line som lige er blevet ny partner i firmaet søger en systue som kan sy brudeskjoler mm (produktion) en produktion på ca. 10 styles hvor Stine laver en udgave i str 38 i alle styles  hvor man derfter skal lave resten mm .. de skal evt være klar til en messe til næste år i foråret nok og en systue som evt også kan lave enkelt styles da vi overvejer at starte on-line salg

 

Hvis det lyder som noget du kan hjælpe med så må du meget gerne tage kontakt til mig så jeg bedre kan forklare evt kan snakke pris,leveringstid osv...

 Glæder mig til at høre fra dig

 Mvh Line

 mobil nummer 26700869 hvis jeg ikke tager den læg evt en besked eller skriv til min mail ll1982@hotmail.com

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line.

Jeg ved godt at dit indlæg er meget gammelt. Men jeg svare alligevel.

Jeg har en systue i Allerød, som både kan sy og konstruere.

Ring til mig hvis du stadig søger nogle til at sy for dig.

Med venlig hilsen

Malene Houmøller

Syposen

Tlf. 48 14 12 29

Fra Frederiskberg/København
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er desværre ikke brug for denne service mere via firmaet som jeg også er gået ud af DOG leder jeg efter en skrædder/syeske der kan sy tøj til mig privat (fast) er det noget du gør ringer jeg meget gerne til dig.

Det drejer sig om bukser, spacerdragte, jakkesæt ( til mig) og nedrdele men det er primært bukser .. Jeg har nogle ideer til designet og har også noget stof liggende i første omgang)

Mvh

Line Sandra Elkjær-Madsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)