Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsforsikring

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

 
Selv tak, både med hensyn til svaret og tøjet, jeg vil meget gerne have et billede af det.
 
Jeg havde samme oplevelse med Tryg da jeg skulle tegne denne ekstra forsikring. Det lykkedes først fredag formiddag 1 time inden vi skulle afsted med varerne - suk. Det var så ca. 3 uger efter første gange jeg tog kontakt med dem.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene.
 
Det er jo hååååbløst med de forsikringsfolk. De må tjene for mange penge, så lidt som de gider rende for kunderne!
 
Nå, jeg finder nok på noget. Det er måske en god ide med en mægler....
 
Hilsen
Camilla
 
 
 
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Du skal måske prøve at anskue det fra en lidt anden vinkel.
hvis du har et tilbud på under 3000,- hvad er så det maksimale du kan opnå i besparelse eller forbedret forsikringsforhold/kontra den tid du bruger på at finde et selskab der bare er 10% billigere.
 
Den tråd fra Januar som Hans nævnte har jeg også brugt,men jeg har ikke hørt noget fra dem siden vi snakkede i telefon, hvor jeg gjorde dem opmærksom på at jeg ikke ville betale flere tusinde kroner til dem såfremt de kun fandt en lille besparelse.Jeg skulle så have modtaget nye papirer hvori der stod at jeg kun skulle betale en andel af det beløb jeg reelt havde sparet på mine forsikringer, men dem har jeg aldrig modtaget.
 
vi har forsikringer for over 70.000,- om året men det er åbentbart ikke nok.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael.
 
Tak for dit indlæg. Jeg kan godt se dit point - at der ikke er det store at hente på en så lille forsikring. Man kan hurtigt bruge for meget tid på det!!! Jeg prøver at se om Tryg eller Købstæderne gider bruge tid på mit lille firma.
 
Hilsen
Camilla 
 
 
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Du burde have modtaget ny skrivelse fra mig.
Jeg finder lige sagen og giver dig et kald.
 
mvh
Michael
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)