Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opvarmet lager/depotrum - med andre ord "Øvelokale søges,,," - af musiske "iværksættere", Århus ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hejsa,

 Jeg ved godt dette primært er tiltænkt som en service for "almindelige" iværksættere, men faktum er, at der må være mange af jer iværksættere/erhvervsdrivende derude, som enten i forvejen råder over lokaler eller kender til lokaler som står tomme med mærkatet "lager eller depotrum". Men har I overvejet at leje det ud som et øvelokale?

 Jeg taler af erfaring, når jeg kan fortælle at vi har øvet de mest mærkelige steder bl.a. i et par sammensatte skibscontainere, en togvogn, en nedlagt kantine på en møbelfabrik etc.- så øvelokaler findes faktisk de mest mærkelige steder. Men der er selvfølgelig nogle enkelte krav som skal opfyldes, inden lokalet kan lejes ud:

 * opvarmet lokale/lager/depotrum

* det skal helst ligge uforstyrret af hensyn til naboer (industriområder er derfor perfekte)

* der skal være installeret el

* gerne seperat indgang med lås 

* lokalet skal kunne bruges hver dag fra kl. ca. 17-23 


Hvis I kender til nogle tomme lokaler - som kan opfylde disse krav, så er der ingen grund til at de behøver at stå tomme + du/I kan tjene lidt på det ;)

 

Med venlig hilsen

Martin  

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har måske nogle lokaler der kan benyttes som ligger i Søborg. Ring venligst på 25268690

 

Mvh

Michael

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 6
Fra  Online Adverising Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tror der allerede er gang i noget med øvelokaler og depotrum i Århus på at se denne side www.musik-aarhus.dk

 

mvh

jens

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Prøv at kigge på Billigdepot . De udlejer depotrum og pulterkammer som opbevaring. De har også øverum. Vh 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)