Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boghandler-helvede

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har startet en webshop.

i denne webshop vil jeg ogs gerne sælge bøger. Det danske bogmarkede er et helvede at komme ind på medmindre man kan love en ret stor omsætning. Hvis ikke man kan det, så er der intet boghandlernummer og dermed ingen bøger til indkøbspris.

Er der nogen der kan hjælpe? Enten med hvordan jeg kan komme igennem uden boghandlernummer. Eller hvis det sidder nogen derude med et boghandlernummer som er villige til at lave en samarbejdsaftale. (Litteratur er til en MEGET snæver målgruppe, så jeg ville nok næppe snuppe nogle af dine kunder (-; )
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Kontakt Nordisk Bogdistribution og DBK. De dækker tilsammen næsten hele den danske bogdistribution og kan garanteret være behjælpelige. Jeg kan ikke huske hvem, men én af dem forlanger en bankgaranti for at skrive kontrakt. Det gør den anden ikke.
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt kræves der ikke længere boghandlernummer. Har du et momsnummer, kan du købe bøgerne til indkøbspris direkte hos forlagene.

Det var det svar jeg fik for nylig hos en netboghandel.

Hvis jeg er galt informeret, vil jeg meget gerne have det at vide.

Proud: Prøv at henvende dig direkte til forlaget og lad os andre vide, hvad der kom ud af det.

fficeffice" /> 

mvh. Bo Jensen

butik Go’aften

www.goaften.dk

Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er forkert. jeg har undersøgt sagen inden for de sidste dage, og det er ikke nok at være CVR registreret.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)