Der er garanteret en del som gerne vil betale for sådan en service, men jeg tror godt det kan blive op af bakke. For at tage et eksempel; mine forældre: Mor: lærer, Far: proces operatør. begge mellem 50 og 55 (pinligt, men mere præcist bliver det ikke lige med min it-stress ramte hjerne) som jo givetvis falder fint ind i målgruppen. De har, selv hvis man tæller mig og mit netværk fra, temmelig mange bekendtskaber som er mere eller mindre kompetente i it-sammenhæng. Om det er en af kammeraterne fra tennis eller sejlklubben, den itansvarlige på skolen, en fætter, etc. betyder ikke så meget. Pointen er at de har i hvertfald 5-6 personer mellem dem som indtil videre har kunne klare alt hvad de har haft af it-problemer gennem de sidste 10-15år. Jeg tror ovenstående er et temmeligt dækkende scenarie for en meget stor del af den danske befolkning. Jeg siger det ikke for at afskrække dig, for det er helt sikkert kunden til konceptet. Jeg vil bare sige at jeg ikke tror du kommer sovende til succes. Mvh Peder |
Du har jo nok ret. Og jeg kan sagtens genkende dén oplevelse om at computer-hjælp pr. definition er gratis.
Men jeg vil nok give det et skud alligevel. Tak for dit input.