Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en god idé?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sjov den her.

Den kejtede indgang efterlader ironiske klapsalver, men underneden er der jo en god idé.
Som jeg forstår det:
Pjerrot på 9 år elsker wow.
wow er federe hvis man har meget "gold".
Gold kan skaffes ved at spille
.. eller købes af kinesere som spiller løs af samme grund.
Pjerrot ved dog ikke at han kan købe guld af kineserne, og hvis han hører om det har han svært ved at overtale sin mor til at støve visakortet af.
Men pjerrot vil gerne tjene guld hurtigere end ved at spille.
Ahaaa - ind på wowgold-shop.dk og klik rundt som en idiot og opgiv emailadressen en rumtrillard forskellige steder, evt. lige udfylde nogle surveys og værk (som så vidt jeg har forstået er konceptet på pointshop).


De der pointhsop. Dem skal du kontakte. De fatter muligvis ikke meget af Wow, men de skal nok slå lyttebøfferne ud, hvis de kan se det er et koncept hvor de tjener mønter på at lave ingenting.

De kan kopiere pointshop på en eftermiddag, og bruge næste morgen til at designe den så wow-spillere føler sig hjemme. Der hvor de ikke kan undvære dig - er din knowhow om guldet fra Kina, og hvordan det overdrages ingame.

Du bliver skolegårdens sugardaddy!.. og også sugardaddy for dem som i virkligheden er for gamle til wow.

... Hvis pointshop ikke vil lytte, så går du videre til poletshop (som sjovt nok har vundet retsag på at de ikke er en kopi af pointshop.. eller var det omvendt?).. og lotsmorefree er vist det samme.. omend jeg ikke er overrasket hvis det er samme bagmænd som i en af førstnævnte.

Allez!

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha den er rigtig, har tænkt på din idé og tilbudt dem gratis markedsføring hvis de bare ville lave en menu med min ting, men nej nej, ingen respons, spørger lige pointshop :)..

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om pointshop tog min idé, men nu 2 uger efter, kigger jeg i deres shop, og nu har de playtime til salg..

Hørte ikke en lyd tilbage fra min E-mail til dem.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)