Fordi det er altafgørende for dine kunders oplevelser med dig. En af mine venner driver en webshop i Tyskland, og han bruger et lagerhotel til sine varer. Én dag var ejeren bare taget på ferie og min ven kunne således ikke komme af med sine varer.
Mht. prisen: Du skal vel hovedsageligt beregne dine priser udfra varens størrelse og antallet af ordrer pr. dag. En fair pris må du kunne regne ud ved at tage ekspeditionstiden gange din timeløn.
Men jeg er helt enig med de andre - få flækket en professionel hjemmeside sammen og så kom derudaf.
Held og lykke med projektet og god weekend herfra!
Du kan nok ikke lave en fast pris. Jeg ved fra nogle tilbud jeg en gang indhentede på udsendelse af proteinpulver og lignende at de tog 15 DKK pr. pakke (uanset hvor mange varer jeg havde i den, men de vidste selvfølgelig mine gennemsnitstal). Derudover var det vidst 50DKK om måneden for hver Euro palle de skulle opbevare, og så var der noget gebyr på hvor meget reol plads der skulle bruges. Jeg bestemte mig hurtig for at det ikke vare interessant.
Uden at have overblik over det pågældende marked, ville jeg da sige.. ja der må være et marked for det.
I mit tilfælde er det ikke standardvarer vi handler med, og så bliver det jo ikke aktuelt. men til hastigt voksende virksomheder som ikke har logistikken på plads vil det da klart være en rigtig god ide..
Da jeg var på Iværk08 gik vi og snakkede om at der snart ikke var meget man ikke kunne outsource hvis man ville... Der var telefonpasning, inkl. simpel ordre afgivning, regnskab og så videre......