Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler kunder

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ThomasBT

Jeg vil undersøge det med det samme. Hvad tykkelse skal du bruge- eller hvor meget vejer det du skal bruge pallen til?

Prøv at skriv din mail adresse, så vil jeg vende tilbage med et svar inden længe...

Hilsen Mikkel.

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ThomasBT.

Jeg kan godt lave den størrelse. Skriv din mail eller tlf nr så vi sammen kan finde ud af hvordan du vil have pallen opbygget... Derefter kan jeg komme med et tilbud.

Hilsen Mikkel.

bmf-trading.dk

Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ThomasBT.

Vil du ikke lige skrive din mail adresse, så vil jeg sende dig noget materiale..

 

Hilsen Mikkel.

bmf-trading.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har vel ikke noget at gøre med om det bliver opdaget/straffet, men nærmere om det er lovligt, og om de potentielle kunder opfatter det som spam.

Jeg har gode erfaringer med at finde de konkrete kontaktpersoner, og så sende dem en "personlig" mail, der er tilrettet gang for gang. Jeg er ikke helt sikker på om det går ind under spam, men jeg må liuge checke op på det. Der er vel også forskel på om det er private eller firmaer man kontakter jvf. "dørsalgsloven".

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

 

Hvis du ønskert at sende private beskeder som "vi andre" ikke kan se kan du prøve at trykke på knappen "kontakt" helt ovre i højre side, så kan du sende en direkte email  ;o)

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn!

Nåee nu syntes jeg at det går lystigt for sig - jeg læser det nu således at plantetorvet direkte opfordre til at ville modtage en mail - så den er ikke ulovlig!!

-         pas nu på at det ikke bliver så vanskeliggjort at man ikke kommer afsted med noget af frygt for at gøre noget galt – der er flere måder at få en stilsigende accept af en mail på!!

John

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste kontakt er faktisk den fysiske. I de fleste byer er vognmændene nogenlunde samlet. Jeg vil derfor foreslå dig at læsse din bil med de forskellige paller du har. Medtag en ordreseddel og en prisliste og så ellers køre rundt til vognmændene og bede om at tale med chefen.  Det kan godt være det tager en fridag eller to, men vognmænd har jo også åbnet i weekenden, så det er måske der du skal prøve.

Husk det skal være nemt for vognmanden at komme af med sine penge Yes. Derfor tilbyder du selvfølgelig at ordne alt det praktiske, f.eks. for et lille gebyr på 780 kr. Husk også at indgå en aftale om hvorledes han kan bestille nye paller.

Det burde give en ordre eller to.

Held og lykke.

p.s. at sende mails rundt tro jeg er spild af tid.

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)