Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[hjælp] - 15 årig - klar til kamp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fundet på at sælge kontorartikler til virksomheder, og jeg har fundet mig en leverandør.. han har en masse spændende ting, også ting som slet ikke er på det danske markede(så vidt jeg har set), altså kontorartikler med et utrolig fedt design..
Jeg har nu bedt firmaet om en prisliste over alle deres varer, så jeg kan se lidt på priserne!
og jeg har en til at lave en website til mig allerede.. ;)

Men det jeg sidder og tænker på, om det ikke er et utrolig svært markede, da der er alle de store.. men selvfølgelig så hvis jeg får de billigere end dem + nogle smarte design artikler som de ikke har, så kunne jeg selvfølgelig godt have en god chance..

hvordan skal jeg vise mig frem, fordi købere kommer jo ikke til min hjemmeside selv, er det bare via google?
og banners på forskellig ofte besøgte hjemmesider?

Jeg kunne godt bruge noget hjælp af en som der har erfaring med noget i denne stil.. :)

på forhånd tak.. :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke fordi jeg sprudler af erhvervserfaring som 18-årig, men jeg har stærkt på fornemmelsen af virksomheder som sælger kontorartikler til andre virksomheder lever godt af nøglekunder. Nede i mit område er Kontor Syd den store spiller og de kommer langt med god kundeservice og fleksible løsninger. De er gode til at opbygge et "proffesionelt venskab" med virksomhederne og derfor holder virksomhederne sig også loyale overfor Kontor Syd. Altså det handler meget om at opbygge netværk og blive fast leverandør til virksomhederne.

Måske skal du satse på nyopstartede virksomheder, som endnu ikke har nogen "ynglingsleverandør" af kontorartikler.

Jeg er glad hvis du bare forstod en lille smule af det jeg har skrevet? Smile

 Lasse Kjær.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)