Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt link, eller..??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har en hjemmeside med lidt simpel statistik på. Her kan jeg bl.a. se hvor de besøgende kommer fra (eksterne links). For et par dage siden kom denne URL frem på listen, og står allerede nu for over halvdelen af den trafik, som kommer kommer fra eksterne links:

http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/ads

Der er ikke noget på denne side, og prøver man:

http://pagead2.googlesyndication.com

kommer der en besked om "Nothing to see here".

Er der nogen som kender til en mulig forklaring, og skal jeg være bekymret? Jeg kan se at det er noget med ads, og jeg synes også at kunne spore en tendens til stigende udgifter i min AdWords kampagne. Selvfølgelig flere besøgende, men uden at der kommer tilsvarende mersalg.

Håber der er et par kloge hoveder derude, som har et bud!

mvh
Kim
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er lige nøjagtig din AdWords udgift der er på vej op
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi din side vises på andre sider via AdSense... Grunden til salget forsvinder KAN være, at kunderne ikke har søgt efter dine produkter eller ydelser, men har fundet din annonce interessant inde på en anden side

Salget og den store fordel ved AdWords er jo netop at kunderne søger aktivt, men det gør de ikke i forbindelse med adsense (adwords på andre sider)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for svaret. havde på fornemmelsen, at der var en logisk forklaring.:-)

Det undrer mig bare at der lige pludselig kommer en masse adsense trafik, da jeg ikke tidligere hverken har valgt adsense til eller fra. jeg har hele tiden kunnet følge med i hvilke eksterne links, der sendte trafik, og der var kun ganske få adsense besøgende - indtil for at par dage siden...

Andre sider jeg har fundet på google har jeg kunnet se min annonce i den "cashed" version.

Kan en eller anden forklare lidt om hvad "googlesyndication" er?

mvh
Kim
Tilmeldt 24. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dat 4/19/2006 12:03:58 PM Forfatter: LoopBox Det undrer mig bare at der lige pludselig kommer en masse adsense trafik, da jeg ikke tidligere hverken har valgt adsense til eller fra.  mvh Kim


Hej Kim,
Det er muligvis her problemet ligger, for du skal aktivt fravælge AdSense i din Campaign Setting.
 
Den er sat på pr. default.

 Mvh Peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)